◇Bevezető◇

99 6 6
                                    

Ismerős az az érzés mikor nem kapod a helyed? Hogy legszivesebben máshol lennél, és hagynál mindent a francba? Igen? Mert nekem is....
.....
Kezdjük az elején,
Halding Hanna vagyok, tipikusan az a lány aki erősnek akar látszani, ám belűl gyenge. .. Tudom hogy a világ kegyetlen, és ha az álmodozó oldalamat mutatom, csak kihasználnak! Épp ezért vagyok flegma, néha bunkó. .. De ez van. .. Amúgy nem mindig voltam ilyen, ugyan, életem legtöbb részét, kicsi nagyszájú, hisztis, nyomiként éltem le. .. De erről majd máskor. Most 16 éves vagyok, jövő hónapban leszek 17. .. 10. osztályos vagyok ... Most tél van, pontosabban december. És érdekes módon én imádom a telet. Jobban szeretem mint a nyarat. Ez végűl is, nálam, érthető, mivel Nap alergiám van. .. Ritka betegség, de van ilyen. Ez ilyen kiütéses cucc, de ez most nem lényeges. Az az igazság hogy utálom az iskolát. .. Erre leginkább 10. elején jöttem rá. Nálunk is megy a kivételezés, ezt főleg a ribikre értem. Ó, a ribik 😂 .... Ironikus ez a szó nem? A mai világban mindenki dobálózik az ilyen szavakkal, ám sokan nem érzik a súlyát. Ahhoz hogy valakit leribancozz, ismerned kell, és én pont jól ismerem őket. Összesen, 4-en vannak. .. Anna, Kloé, Tamara és Luca. .. Aztán ott van Zoé. .. Ő a "fő vezér " , és ebben a legjobb hogy én nagyon jóba vagyok vele. .. Ő nagyon nem olyan mint a többi kis liba. .. Csak mások hiszik azt, mivel velük lóg. Kétszínű egy társaság, felületes barátság, mindenkit kibeszélnek, soha nem vállalják fel saját véleményüket, csak azt mondják amit a kűlvilág hallani akar. És drága barátnőmnek, Zoénak, kinek feltűnési mániája van, velük lóg. Így ő van a közép pontban, amit ki is használ. De én ezt elfogadtam benne. Ha neki jó, nekem is . Aztán van a másik csapat. Anett, Emese, Zsófia, Szófia és én. Igazából mi vagyunk a csendesebb csapat. .. És ez alatt nem azt értem, hogy kis nyomik vagyunk, sőt. ... Inkább "csendes gyilkosok " .... Jesszusom, ennél bénább nevet. .. Na mindegy. .. A lényeg, hogy mi megvagyunk, összetartunk, és ez így jó. Innen akit közelebb érzek magamhoz, az Zsófi és Szófi. .. Anett-el és Emesével is jóba vagyok, de nem érzem magamhoz olyan közel őket. És aztán van az osztály hivatalos ribie. .. na igen, tipikusan az a csaj, ki mindenkit csak kihasznál, nincs senkie az osztályból, ezért aztán mindenkinek nyal. .. Igen, ő Emőke. ... Már mindenki kiismerte, és tudjuk hogy nem érdemes vele jóban lenni, mert mikor támogatásra lenne szükséged, akkor fog jó erősen hátba szúrni ....
•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•
Ez lett volna az első rész, igazából már egy jó ideje neki akartam fogni az írásnak, csak eddig nem volt miről. A történetben lesznek részek amiket kitalálok, és lesznek olyan részek is melyek az életemből vannak (???)
😊😊😊😊

Asshole Where stories live. Discover now