Este van. Csak bámultam előre , vagyis ki az ablakon. .. Ádám itt aludt mellettem ... amúgy tök cukin alszik 😊 .... Gondoltam lefotózom, majd szülinapján jól beégetem ezzel a képpel. ... Szóval már épp megnyomtam volna a gombot, csak hát én olyan szerencsés vagyok, hogy úgy felejtettem a vakut. ... A fény bevilágította az egész arcát , aztán hirtelen elkapta a kezem, és elvette a telefonom. ... A telefonom ott volt a kezébe , de még mindig nem engedett. ... Kezdett már megint felmenni a cukrom. ..
-Engedj már el! ... mondtam , és közben mérgesen próbáltam rá nézni, ami elég vicces lehetett , mert elröhögte magát
-Nem nem, mit kapok cserébe Hannácska? ...-vigyorgott mint a #tejbetök, és közben várta hogy mikor akadok ki. .. Élvezte ezt a szitut, és várta hogy végre hisztizzek egy nagyot, ezzel megmutatava az igazi énem a családjának. ... Sajnos túlságosan jól ismert.... Ezt a játékot ketten játszák, gondoltam, majd kifújva a levegőt megkérdeztem :
-Attól függ mit akarsz Ádám ....
-láttam, hogy meglepődik, ám más reakcióra számítottam. ... Egyszerűen elröhögte magát , a telefon kódommal bíbelődött. ... Csak néztem ahogy próbálgatja a kódom, de mivel az én kódomat lehetetlen feltőrni, csak röhögtem rajta. ...
-Tudod mit? Dugd fel a telefonod! .. mondta flegmán, majd ide hajította a tellom. ..
-Chh ... Seggfej ... sziszegtem, majd vissszafordúltam az ablakhoz ...
00.00 .... Soha nem érünk már oda. .. Alig vártam, hogy lezuhanyozzak , majd lefeküdjek a puha ágyba. ... De ez se jött össze. .. Mért is jönne? Ugyan 😂😂 .... Gondolatomat egy nagy döccenés zavarta meg. ... Defektünk lett. .. ezazz. .. Hát én beszarok. .. Félretóltuk az autót egy mellékutcába. .. Apa azt mondta, hogy majd reggel megoldjuk, most addig is a kocsiban fogunk aludni..... Na jó, ez nem az én napom, gondoltam majd hátra mentem a csomagtartóba. A sok bőröndöt felfordítottam, majd rátettem a matracot. ... vettem a takaróm a párnám, és szinte már aludtam, mikor éreztem hogy bennébb megy mellettem a matrac. .. pontosabban valaki mellém feküdt, vagyis Ádám. ..
-Mondjad , mi bajod már ? ... Aztán kifelé innen, mert az biztos hogy te nem alszol mellettem! ... mondtam, majd vártam a reakcióját .... ám valami olyan lett, mire soha nem számítottam volna. ... Hirtelen. ....