beklenen misafir

9 0 0
                                    

Yemekden sonra uzerime düşen yorgunlukla kendimi odama atim hala onu düşünüyordum onu gorebilirmiyim diye birden kulağıma bana dedikleri yankılandı sanki gözlerim bunu bekliyormuş gibi saldı o tuzlu sivilarini ne bekliyrdunki o yakışıklı kandili gecesinde yartilmis o her bir yerini ozenerek yaratılmış sana mi bakcak salakkk. Aglaya agalya uykuya dalmisim uyandimda odama vuran yazın geldini beli eden o gunes o manzara çok güzeldi yataktan genleserek kalktım ayaklarım süre süre baanyaya girip hizli diyemecem bu bedenede
hiz demek sanirim hayal olur du odadan üzerimde siyah bornozumla çıktım.niye siyah derseniz biraz her ne.kadar kolay olcaksa zayıf.göstersin diye dolabima yaklaşarak siyah tişört siyah kot ve onları tamamlayan siyah converlerimi giyerek odamdan çıktım ve salona.inerek annemin yanına bahçeye çıktım.ben.bu kadundan.nasıl dogarim diye düşünmeden edemesim o kadar guzelki. Tıpkı melek gibi omuzlarına.düzen zarif siyah saclari güneşte iyice rengi açılan.yeşil gözler çok.guzel.kadın.beee.annemin sesiyle onu suzmem son.bulmuştu.'ruya gel canım bak odani değiştirmeyi planliyorum sende begendinmi'biliyorum benim.kadar oda benim kadar dirumuma.üzülüyor ama beli etmemeye.çalışıyor.'ruya noldu kizim 'demeaiyle kendime geldim hiç annecim.diyerek gecistridim ayrıca odami senin zevkine guvenerke sana birakiyrum.validem dedim.'deli kız'diyerek saçlarıyla oynuyrdu o sıra babamın sesiyle.elerini kafamdan çekerek.babama sarıldı bende gözlerim kısarak annemme bakarak 'oo kocan geldi beni unutun 'diyerek guluyrduk tam kapnin önünde bize tüm.samimyetiyele sırıtan iki çift mavi göz.gordum babam yanına çağırarak bizimle.tanitirstirdi evet bugraa benim kendime gelip bir kız gibi davaranmami sagaliyacak olan kişi.....

Umutsuz VakaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin