свръхестествени сили

16 0 0
                                    

Докато вървият към дома Скарлет казва на сестра си Маги жалко че историята с Кенеди на 22 ноември 1963 не се е развила по друг начин. Веднага щом казва на 22 ноември 1963 пред нея се отвсря портал. Какво е това казва Скарлет? Някъкъв портал отговаря Маги. Накъде ли води? казва Скарлет Да минем и ще разберем отговаря Маги. Съгласна! И преминават през портала малко след това се отваря друг без намесата на Скарлет и се озовават в 22 ноември 1963 тексас на дейли плаза пред тексаското книгохранилище след като виждат колата на президента да приближава завоя се затичват натам и скачат вътре и падат точно върху президента и неговата първа дама Джаки Кенеди след като колата взима завоя и се озовава точно предтексаското книгохрнилище. Бум седящият на прозореца Харви Лий Осуалд стреля по президента. После се маха от прозореца мислеики си. Убих го! След като колата подминава тексаското книгохраилище Маги и Скарлет стават от президенга и жена му и питат добре ли сте и двамата. Добре сме отговарят президента и жена му иначе какво стана? щеше да има стрелба по вас от Тексаското книгохранилище ето и доказателствата изтреляните два куршума. Куршумите са смъртоносни неща които убиват щом ние сме живи значи вие сте поели куршумите. но как и вие сте живи? Пита президента. Като дете господин президент без да се обиждате казва Маги не сте ли гледали филми за супергерой не сте ли чел комикси за супергерой? Не. Отговаря президента не съм. В тъкъв случаи на нас се пада удоволствието да ви разкажем те са хора със сръхестествени сили издържът на куршуми казва Маги. ако искате господин президент можем да ви дадем пример казва Скарлет. Искате ли? Добре отговаря президента. дайте ми пример добре казва Маги. Ето един супермен. Ще ви разйажем още някой от тях по начало са такива. Други пък стават такива по най-различен начин например след удар от гръмотевица. Добре казва президента вие по начало ли сте такива или сте станали такива? Станахме такива казва Маги. Как? Удар от гръмотевица след като завършихме в Харвард бизнес икономика. Кога точно? Веднага след като получихме дипломите си и танцувахме на бала по този случай напуснахме кампуса през ноща разрази се силна буря с гръмотевици така. Казва Скарлет. А тук се озовахме след като аз казах 22 ноември 1963 изглежда аз мога да отварям портали за пътуване в времето само казах 22 ноември 1963 и отворих портал насам. Сега след като ме Спасихте ви предлагам награда казва президента на Маги. Голяма награда ли? Казва Маги. Не казва президента. Предлагам ви Супер Мега голяма награда казва президента. Каква? Казват в един глас Маги и Скарлет. Супер Мега наградата която ви предлагам е следната казва президента. Първо да живеете с нас в белия дом чек за 50 милиарда долара да стснете наша лична охрана и разбира се не на последно място лицензи за управление на самолет а заедно с тях ще получите и пилотски униформи но първо ми трябват имената ви за да ги впиша в лцензите ви. Как се казвате? Маги и Скарлет добре разбрах. Сега след като ви казах каква е Супер Мега Наградата която ви предлагам се надявам да приемете защото не приемам не за отговор. Казва президента. Е Съгласни ли сте? Съгласни сме казват в един глас Маги и Скарлет.

Момичетата с Свръхестествени СилиWhere stories live. Discover now