Sil Baştan

25 3 2
                                    

Sonunda hayalini kurduğum ev ve hayat...Sadece hayalimden birkaç kişi eksik ,fakat bunu ben istemedim ...Gidene yol vermek dışında bir şey yapacak kadar gurursuz değilim tabi ki ..herkes kendi bilir "Gelen ağam giden paşam!"
Her neyse daha fazla eskileri ve çoktan kabuk tutmuş yaraları deşmeyeceğim.Şimdi ben nerede miyim??  Şöyle ki kendi çiftlik arazimde ,kendi hayvanlarım ,kendi evim,temiz hava ,oksijen vee saçının teline zarar geldiği anda karşıma tüm dünyayı alabileceğim bir "marulum" var.Şimdi siz doğal olarak marulumu anlamadınız ,şimdi şöyle bu marul aslında Meral ! Meral de marul,hayır bir insan ama marul...offf saçmalama konusunda çıtayı allahuekber dağına çıkardığım için tabi siz anlamadınız. Durun...derin nefes...ooohhhh hııhh ooohhhh hıııhhh al derin nefess...hah tamam iyiyim; şimdi benim Meral kod adlı ,orangutan yapılı goril suratlı şempanze yavrusu kamkim var ya ,hah onun adı da marula çok benziyor ya ,bi de benim değer verdiğim kişilere mutlaka bir lakap takma gibi  hastalıklı bi huyum da var , iş böyle olunca o artık bir Marul! Ama benim marulum...Çok konuştum gidip bi marluma baki....- geri zekalı porsuk suratlı babun totosu!! Napiyon lan sen burda!!? öldüm lan malzemeleri yerleştireceğim diye hanfendi burada keyif çatıyo ! Yok yaaa ben de o göz varmı diyerek tek gözünü aşağı doğru sündürdü , böyle yapınca sessizce kıkır..❎-anırdım- o sırada marul bana baktı , aman yarabbi o ne biçim bakış sanki hayvanserin önünde kurban kesmişim gibi bakıyor ama eli hala gözünde ,tabi bunu böyle görünce başladım böğürmeye ...abartmıyorum hatta azaltarak bile anlatıyorum çünkü buna böğürmek dersek böğurenlere ayıp etmiş oluruz!!
- hağğhaahhğğaaahhhhaasjhsgfdjshdafbvdghjhohhgğahhhaaahahahagağğğ tipine sirke sıktığım ahahhaaa tipe bak lann ahhhahaa ...
- Ne var lan tipimde?
- marulll...hahhaa ooofff ....ayyhh ...oohh sakinim ta-
tamamm.. dedim ve sorgulayıcı ve deşici bakıslarından accık tırstim ve ciddilestim...
- ............ne olmuş benim sanat eseri tipime??
- kamki az önce hayko hahahhaaa ....offf...cepkine hahhappuaahhaa ...benziyodun lan az daha çıkıp ben insan değil miyim ? Diye anıracan zannetmedim değil şimdi?
- ulan gak lan eşşek!!  Yörü çapık kalanları yerleştir dedi ve kendini koltuğa attı,tam bi ümit yardım dilenecektim ki gıçını yaydı eline de kumandayı aldı ve benim mağdur bakışlarıma şoyle bi baktı  ve mesaj alındı ( bokumu yesen yine de yapmam,git köpek gibi yerleştir) .
Hemen gittim kalan malzemeleri yerleştirdim tozunu aldım ve koskoca ev temizliğini bi- tir- dimmmm!!! ( Azıcık başlarını marulum yapmış olabilir ama olsunduu ...çaktırmayın😉) saate bi baktım akşam altıyı elli!!! geçiyo !! Oha biz yemek yemediiikkk ve en önemlisi ben sporumu  yapmadım .Hemen gittim üzerimi değiştirdim ;  siyah tayt ,siyah atlet,ve arkası dekolteli rahat pembe bir tişört giydim.(medyada mevcut😉)Hemen  dışarıya çıktım ve koşmaya başladım ,çiftliği üç kez turladıgımda artık ben iptal! Normalde asla durmam ama bugün yorucu bir gündü.Bahcedeki çardağa oturdum ve etrafı izlemeye başladım,hayvanlarim yarın geleceklerdi, çok güzel koyunlarım, ineklerim, atlarım,tavuklarım,ördeklerim...ve daha nicesi... çok heyecanlıyım , herşeyi geride bırakmak çok zor oldu fakat bitmişti ... herşey,herkes gitmişti...marulum hariç..ayy ammaaaannn yeter gayrı bu kadar duygusallık .Ayağa kalktım ve arka kapıdan sessizce içeri girdim tam bir adım atmıştım ki ; - taaaaaak !kafamda bi ağırlık hissetmemle arkamı döndüm ve şaşkın gözlerle bakan marulu görmemle yere yığılmam bir oldu....

- balinaaaaaağğyyyy kamkiiii gak hadi bak vollah billah ben seni hırsız zannettim o yüzden şey ettiydim hadi kalk  noluuuurrr ...bak valla kalkarsan bidaha hiç spor malzemelerine dokunmicam ,hatta bidaha hiç dolabındaki pantolonları atıp yerine elbise koymicam ,
( - ohaaa demekki benim pantolonları bu pislik yok edoyomuşş !! Vay pislik vay ...gakmıyom lan vicdan azabından geber!!!!  Niahaaha)

- Belinay bak eğer uyanırsan valla bidaha pes oynarken senin kumandandanın fişini çekip üstüne pizza kutusu koymicam söz ....haa bak bu çok ciddi valla eğer kalkarsan söz dolaptaki çikolataların hepsini alıp saklamicam onlar hep senin olacak bidaha hiç dokunmicam...
Bi anda gözlerimi açtım ve ;- yemin et!
- ulan şerefsizin eniği bi saattir uyanık mıydın senn???
Arsizca sırıttım ve itnece kafa salladım tam yanındaki yastığa yöneldi atacaktı ki bennn "hoooooop Gardaş dur orda bakim ! Sen hayırdır? ( Ulan gamyoncu recep amca çıktı içimden) arkamızdan bi entrikalar bi fitne fesat sığar mı lan adamlığa  dolabımdaki pantolonları
yakmak!!!!  Sonraaa ulan ben de diyorum bu kız beni nasıl yendi bi de benim oyuncuları niye hareket etmiyor dediğimde yorulmuşlardır diyodun adiii!!!

Kafayı mahcupca eğmiş susuyor..ama kıyamamm hemen gittim bi sarıldım falan dermişim tabi ki hayır gittim enseye " şlapp!"bi tane geçirdim sonra o da bana yastık geçirdi sonra bir meydan muharebesi derken  yorulduk yere çöktük birbirimize sessizce bakisirken : "guuuurrgggguuuğgggggkkkk" ve romantik animizin içine eden bi gurultuu ...hemen pizzacıyı arayip beş büyük boy pizza sipariş ettim onları beklerken biz de masayı hazırladık ben bir duşa girdim üzerimi değiştirirken kapı sesi geldi ve arkasından kapının kapanma sesi.. Koşarak aşağıya indim ve pizzalara yumuldum ... "- marulll" ,
"- ne var ? "    "- Aaaa çok ayıp ne demek ne var insan hiç müthiş ötesi mükemmellik abidesi kamkisine ne var der mi?? "    " - sayın belinayın bulutlara çıkmış olan egosu çekilir misin Belinayla konusicam da !  "
" Ego değil gerçek bunlar gerçekkk!! Neyse onu bunu bırak da yarın işimiz çok yürü yatalım. "
" Ne işimiz var ki?"
" Mal mısın? Hayır cevabını biliyorum ama emin olmak için soruyorum mal mısın? "
" Yoooo değilim niye ki??"
Başımı yavaşça yukarı kaldırdım ve " ey güzel Allahım ! Herkese az buçuk vermişsin bunda niye hiç yok ya rabbim? "
" Neyim eksikmis benim ha neyim?"
" B ile başlıyor!"
" Belinay! Belinayyy!!! Yoksa !yoksa burnum mu yok ? " Diyerek eliyle burnunu yoklayinca sarteller attı bende aldığım gibi yastığı bunun kemçük ağzına bi vurdum tam on iki!!! Hemen ayağa fırladı merdivenlere doğru usain Bolt hızıyla bi koşuş gerçekleştirdi tam merdivene çıktı gidiyo derken arkasını dönmüş dil çıkarıyor! " Ulan ben şimdi seni ...!!! Diye ayaklandim hemen topukladı. Ben de o gittikten sonra ortalığı toparladım gittim güzel bir nesguikli süt hazırladım ve terasa çıktım ,oturdum ve düşünmeye başladım: " silmiştim işte herşeyi herkesi ... kurtulmuştum işte ama bir yanım niye buruk? Neyse ya ben yatiyim yarın hayvanlarım gelicek , çok işim var çooook . Odaya girdim pjamalarımı giydim dişlerimi de fırçaladım ve kendimi yatacığıma attım , yarın yoğun bi gün olacak ama ben eminim herşey çok beatiful olacak ..very beatiful!! İyigecelerrr.                     





Arkadaşlar ilk hikayem lütfen oy verin en azından fikirlerinizi yazın ...Sizleri çok seviyorum 😍😘

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 17, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kalp Mi? O Yol ArızalıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin