Universite yillari idi.Sinavlara girer cikardik.Her zaman ki gibi bir sınav günüydü.Fizik sınavi.O dersinde sevmeyeni çoktu.Not ortalamasının üzerinde alan tek kişi oluyordu.O kişi de sınıfın birincisiydi.Nasil bu kadar calıskan oldugunu merak ediyordum.Ama bir türlü bulamayıp kendimi kandirarak"şansı yaver gidiyordur"diyordum.
Ama sadece ve sadece kendimi kandirmaktan başka bisey yapmıyodum.bu arada ben Şule.
O caliskan arkadasim da Ahu.Ben daha bu ay yeni gectim universiteye.Düşündüğüme göre orası herkese gore cok guzel bir yer.Ama benim icin de öyle mi onu bilmiyorum.Sınavı olduktan sonra evin yolunu tuttum.Eve varınca girip girdiğim dersin notuna baktım ve gördüklerime inanamadım.Not ortalamasindan yüksek almıştım.
Ben universiteye geldiğim ve yurtta kaldığım için babam ,annem ve kardeşim biraz bana uzak kalmışlardı.O nedenle bu haberi aldığım gibi annemlere ilettim.Annem ve babam duyunca çok şaşırdı.Benden böyle birşey beklemiyorlardı.Ve benim yıllardır kendi evime çıkmak isteğimi düşündüler ve annem ve babam benim başarımdan dolayı bana kiradan bir ev aldık.
Aysel ve irem 'da benim kaldığım yurtta kalıyorlardı.Ben babama bir soru sordum.
-Baba biz kiradan bir ev aldık ya eğer seninde iznin olursa ben evime 2tane ev arkadaşı almak istiyorum.Sen kabul edersen onlara da soracağım.
Babam izin verdi ve gidip sorduğumda annelerinin cevabı
"Gittigin yerde kendine iyi bakabileceğini düşünüyorsan gidebilirsin" olmuştu.
Aysel ve irem hiç düşünmeden kabul etmişlerdi.
Bir hafta sonra üç kişi gidip evimizin anahtarlarını almaya gittik.Anahtarı aldık ve 2 hafta sonra artık evin içine koltuk takımı,mutfak esyaları,yataklar ve dolaplar almaya gittik.Bize yetecek boyutta da bir tane televizyon ve televizyon unitesi aldık.Üç hafta sonra eşyalarımız geldi ve yerleştirdik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Universite Maceraları
Adventure3Kişi çok iyi kankadırlar. Bu üç iyi kanka aynı eve taşınırlar. O evde beraberce yaşamaya başlarlar hikayenin devamıda kitabın içinde iyi eğlenceler......