BAŞLA

41 5 2
                                    

Her gün hatırlatıyorum kendime , hiçbir şey hiç kimse hayatımda benden daha değerli değil . Bu hayat , kısa bir süreliğine de olsa bana verilmiş fakat doya doya yaşamayı öğrenemedim . Acaba kırılır mı , gücenir mi korkusuyla yaklaştığım ve düşüncelerimi hep içime attığım insanlardan hep kazık yedim . Çünkü onlar hiç benim gibi düşünmediler . Onlar böyle düşünmüyorsa ben neden böyle onları düşüneyim ki ? Saçma . Bu koca galakside sıkışıp kaldım , kendi düşüncelerimle . Aslında hiçbir şey için geç değil , belki de yeni başlıyoruz . Değişmekten korkmamalıyım , korkmamalıyız .Belki hayatımızdakı güzel şeyleri kaybetmekten bunalmış olabiliriz ama bu hayatımıza yeni güzelikler gelmesine engel değil ki . Alın bize 13 altın kural hadi yeniden ;

1. Hayatımızda ters giden şeylere alışmak yerine onlara bir son vermek için harekete geçelim . 

2. Eskileri hiç düşünmeden çöpe atalım .

3. Bazen balık hafızalı olmak iyidir , o yüzden 'unutmadıklarımız' üzerimize yük olmaya devam etmesin . Unutalım . 

4. Bir bilene danışmak bize mantıklı yolu gösterebilir ; ama o bize ait bir yol olmaz . Kulağımızı kapatıp kendimizi dinleyelim . 

5. Kendimiz için iyi kararlar alelacele alınmaz  ; biraz yalnız zaman geçirmeye çalışalım . 

6. Geçmişte yaptığımız hatalar geride kaldı ; tekrar aynı hatalara düşeceğimiz fikrini kafamızdan çıkaralım . 

7. Sürekli yaşadığımız kötü olayları hatırlamak yerine günlük hayatın içindeki mutluluk veren küçük şeyleri anımsayalım . 

8. İhtiyacımız olduğu anlar geldiğinde en yakın dostlarımızı arayıp yanımızda olduklarını hissedelim . Yeni bir şeylere başlarken destek almak gibisi yoktur . 

9. Bazen bir şeyler silmek , eskileri kapatabilmenin tek yoludur . Artık bize mutsuzluk veren her şeyi silmeye başlayalım  .

10. Çok sevdiğimiz bir yiyeceği tatmak , ve ardından gelen mutluluğu yeniden başlama kararımıza yansımak da iyi fikir ;)

11. Yaşadığımız güzel anı , üzerimize çöken umutsuzluk ve karamsarlıkla lekelemeyelim . Hayat , umutsuzluk duymak için bir çok kötü öne sahip ; mühim olan bizim onu nasıl algıladımız . 

12. Paylaşmak , her daim insana iyi gelir . Yeniden başlama kararımızı sevdiklerimizle paylaşıp heyecanımızı yükseltelim . 

13. Hazırsanız , başlayalım . Yeniden başlamak için fazla beklemeyelim , eğer kafanızda  her şeyi bir kenara bırakmak varsa zaten buna hazırsınızdır . 

YENİ BİR SENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin