Harry 17 yaşında,henüz okula giden bir gençtir,
Bir gün okul çıkışı rastgele bir kahve dükkanına uğrar.
Bu sırada orada çalışan bir adamla tesadüfen tanışı verir.
Adam bu dükkanın garsonu dur ve Harry'den oldukça büyük ve yaşlıdır.
Ama daha sonraları, harry maalesef kendinden ve olacaklardan oldukça habersizdir.Çünkü adamın kendine özgü mazoşist zevkleri vardır.
~~~~
~~~~
❝Sımsıcak bir kahve gibi buharın içinde tutuşuyor, kalbinin arzusu bedenini yakıp geçiyor .❞
Dedi parmaklarıyla yanaklarımda ki göz yaşları silerek.Başımı eğdim , dudaklarım istemsizce titreyerek "e-efendim sizden bir şey istiyorum." dedim sessizce kulaklarına eğilerek.
Kocaman elleriyle çenemi kavradı ve yüzüne bakmamı sağladı.
Yüzüne değil, bu sefer gözlerinin içine odaklanmayı denedim.
Masmavi gözlerine baktığımda, arzu dolu bakışlarından başka bir şey görememiştim.
"Söyle, Prenses." dedi nazikçe.
Küçük parmaklarımla koca yanaklarının her iki tarafını sardım. Başımı alnına dayadım.
Minik kalbim her an yerinden fırlayıp koşacak gibiydi.
Nefesimi dudaklarına doğru üfledim.
Dudaklarım onun sıcak dudaklarını ve nefesini hissetmeden önce, bir kaç kelime söyleyebildim.
"Bir kahve , nasıl ocağında dumanı tütmeden yanıp tutuşur , bana öğretin,efendim."
~~~~~~~~~~
Aklıma son anda böyle bir kurgu geldi bende neden yazmayayım dedim♡
Warning!
Hikayede biraz daddykinky, çokça smut olabilir.
Hikayede yaş farkı var,
rahatsız olacaklar okumayabilir.Umarım beğenirsiniz.
All the love .
xx
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hot Coffeé + larry stylinson
Fanfiction❝sıcak kahve tenimi yakar, bir ateş tanrısı beni kurban eder.❞ louis!32 harry!17