Capitolul 1

36 0 0
                                    

Buna!! Ma  numesc Alexandra Smith,dar  imi  place  sa  mi  se  spuna  Alle ,am  parul  saten,ochii  verzi,am 1,70  ,am  17   ani  ,am  un  frate  mai  mare cu  un an  si  il  cheama Josh  Smith  si  parinti  nostri  sunt  oameni  de  afaceri  dar  nu  arat  asta  deoarece  stiu  ca  nu  voi  ajunge  mare  si  tare  ...

Alarma  suna  in  continuii  ce  ceea  insemna  ca  trebuie  sa  ma  scol  ca  sa  nu  pierdem  avionul...si  mda  plecam  din  Los  Angels  in  N.Y  yeyy  oricum  nu  aveam  prieteni  si  mam  saturat  de  scoala  asta  din  Los  Angels.....okay  deci  gata  cu  povestitul  asa  decid  sa  ma  ridic  din  pataul  meu  moale  si  cald  ...ma  indrept  spre  baie  dupa care  intru  in  dus  simt  cum  ma  relaxeaza mda  sunt  ciudata...okay  dupa  ce  am  terminat  m-am  pus  in  fata  dulapului  pentru  alege  niste  haine  am  optat  pentru  niste  blugi -jeans  un  pulover  si  in  picoare  nelipsitele  mele  ghete..yes

Usa  camerei  mele  este  deschisa  de  fratele  meu  prea  iubit  .


J:esti  gata  pitico?intreaba  cu  un  zimbet  inocet  da  si  am uitat  sa  va  zic  este  mai inalt  cu vreo  15  centrimenti  decit  min  deaia  imi  tot  spune  pitico.

Eu:Da!dar  imi  va  fii  dor  de  aceasta  camera,casa,scoala,si  oras  spun  eu .Si  mai  pirivesc  putin  si  cobor  jos.

Am  pus  bagajele  i n taxiu  si  ne  indreptam spre  aeroport.Am  urcat  in  avion  miam  pus  castile  in  urechi  si am  adormit.

Simt  cum  cineva  isi  plimba  degetele  pe  fata  mea  si  ma  tot  striga  incet  deschis  ochii  incet  si  observ ca  am  ajuns ...Okay  orasul  asta  e  grozv  imi  place.....luam  un  taxi  si  ajungem  la  casa  unde  trebuie unde  ne  intimpina  mama  si  tata  ahh  cit  miau  lipsit  ii  imbratisez  tare...

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 16, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

The Bad Boy!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum