(סליחה עם יש דברים נשמעים מוזר, פשוט במקור כתבתי את הסיפור על לורן הורגי מפיפת הרמוני בסיפורי דמייני שאני כותבת באנגלית, וחשבתי שזה היה נחמד לכתוב את זה על הארי, אבל שחכתי שזה קצת שונה כי זה במקור סיפור דמייני על בת ובת, אז סורי עם יש דברים נשמעים מוזר )
״הארי תראה איזה חמוד הוא״ אמרת לחבר שלך בזמן שלטפת כלב של אחת המעריצות, הארי בא לידך וליטף את הכלב גם ״מה השם שלו?״ שאלת את המעריצה.
״דוב״ היא אמרה בחיוך.
״הוא כזה חמוד״ הארי אמר בקול תינוקי וגרם לך לצחקק.
״אולי לאמץ כלב?״ את הסתכלת על הארי, בתקווה.
״לא״ הוא אמר, החיוך על הפנים שלך נעלם.
״למה לא?״
״בגלל שעברנו לבית החדש לפני חודש וחוץ מזה כלב זה הרבה אחריות וכסף״ שתייכן נכנסתם למכונית, הארי במושב הנהג ואת לידו, ונסעתם הביתה.
״בייבי בבקשה״ התחננת.
״לא!״
כל שאר הנסיעה הביתב עברה בשקט, שהגעתם הביתה הארי פתח את הדלת הראשית ואת עלית לחדר שלכם ואז נכנסת להתקלח.
התחלת להתקלח עם הגב שלך לכיוון הדלת, זמזמת לעצמך ואז הרגשת זוג ידיים מסגרות מסביב למותניים שלך, את קפצת טיפה בבהלה, סובבת את הפרצוף וראית את הארי מחייך, את התעלמת ממנו.
״מה קרה בייבי?״ הוא ניסה לסובב אותך כדי שתסתכלי עליו, אבל את לא זזת ״את לא מדברת איתי? מה עשיתי?״ הוא שאל.
את יצאת מהמקלחת, משאירה את הארי לבד, אחרי שנייה שמעת צעדים ואת הדלת נפתחת, הארי נכנס לחדר, סוגר את הדלת אחריו.
״זה בגלל הכלב?״ הוא שאל, את הסתובבת ופשטת את המגבת מעלייך שמה את החזייה ואת התחתונים והלכת לקחת פיג׳מה מהארון, הארי בא אלייך ולקח את הבגדים מהידיים שלך.
YOU ARE READING
One direction imagines (עברית)
Fanfictionסיפורים קצרים על וואן דיירקשן:) מקווה שתואהבו!!