sabah 4.00
Alarmın çalmasına daha 4 saat vardı. Ama ben hala uyuyamıyordum. Nedeni bilinmez bu uykusuzluk nöbeti insanı çıldırtıyordu. Yan köşedeki yatağında yatan Taehyung'a baktım. Uyuyordu. Yatağımdan kalkarak kapıya doğru ilerledim. Sessiz olmaya özen gösteriyordum. Çünkü bu saatte aksi Taehyung'un uyanmasını kimse istemez. Evimizin geniş holüne çıktım ve Jungkook ile Hoseok'un odasına girecektim ki, bir an aklıma acayip Army Minah'ın dedikleri geldi. Ne saçma. Jungkook benim sadece arkadaşım. Kapı kolunu aşağıya çektim. İçeriye sessizce giriyordum ki, karşımda birden Jungkook belirdi. Bir an korktuğum için küçük bir çığlık attım. Direk ağzımı kapattı ve elini belime koyup beni kendine çekti.
"Jimin susar mısın? Üyeleri uyandıracaksın."
Kalp atışlarım niye hızlandı birden?
Başımı aşağı yukarı salladım. Ellerini çekti. Gözlerinin içine kenetlenmiştim. Bana parıldayan gözlerini kapıya çevirdi. Kapıyı kapattı ve gitti. Fakat ben hala orda onun arkasından bakmakla yetiniyordum. Oraya kazık atmış gibi orda kalmıştım. Elimi kalbime götürdüm.
"Yavaşla.."
Hızlı ama sessiz adımlarla içeri yürüdüm. Jungkook televizyonu açmış film izliyordu. Yada izliyor gibi yapıyordu.
Yan koltuğuna oturdum ve ona bakmaya başladım. Benim ona baktığımı anlasada bana bakmadı. Gözümü ondan çevirdiğimde ise bana baktı. Yanıma oturdu ve konuştu.
"Neden bana bakmaya devam etmiyorsun?"
"Ne demeye çalışıyorsun?"
"Hiçbir şey Jimin. Sadece bana bakmanı istiyorum."
Ne saçmalıyordu bu?
Yüzüne döndüm ve konuştum.
"Neden?"
"Bilmiyorum. Sadece bana baksan olmaz mı?"
"Tamam Jungkook, bakacağım. Ama benim için birşey yapar mısın?"
"Yaparım."
"O zaman yarın sabah Taehyung'a sarılmanı istiyorum. Ama bu senin için yapmacık da olsa bir arkadaş gibi bir sarılma olmayacak."
"Ne yani? Taehyung'a sarılacağım ve bu bir sevgili sarılması gibi mi olacak?"
"Aynen öyle."
"Tamam."
İçimden geçirdim.
"Gözlerin.. Çok güzel Jungkook"Şey kısa oldu ama ben burada bitirmemin daha iyi olacağını düşündüm yoksa bölümü mahvedebilirdim:/
Votelerinizi eksik etmeyin lütfen♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The First Sensation |JiKook|
Fanfiction-First Glance, First Sensation, First Kiss.- -İlk Bakış, İlk His, İlk Öpücük- Jhope ve Suga'ya tapacağınız, Taehyung'a azıcık gıcık olacağınız, Namjoon ve Jin'i doyuramayacağınız, Jikook'a tekrardan aşık olacağınız bir kitap. Text, hikaye karışıktır.