•Unutursam Fısılda•

27 2 2
                                    

                 |Türk Sineması |
                         ~ Dram~

                       Oyuncular

    Hümeyra ,Mehmet Günsür , Farah Zeynep Abdullah , Kerem Bursin...

Konusu: İki kız kardeş Hatice ve Hanife bir kasabada birlikte yaşamaktadırlar. Hanife sağlık lisesinde mezun olarak sağlık ocağında çalışmaya başlamış ve edebiyata tutkun bir kişiliktir , Hatice ise müziğe tutkun ve başına buyruk bir karakterdir. Günün birinde kasabaya atanan yeni kaymakamın oğlu bu iki kız kardeşin hayatlarının değişmesinde büyük rol oynayacaktır.
 

        Benim yorumum ise arkadaşlar Hatice bencil bir kardeş, müzik ve aşkı için ailesini terk ediyor. Hanife ise tam bir abla edasıyla hep kardeşinin arkasını kolluyor ama şiirlerini ve sevdiği adamla kaçtığı için nefret besliyor ona karşı. Ama Hatice ya da sahne ismiyle Ayperi  alzheimer olduğunda yine de ablası ona sahip çıkıyor burda da ne olursa olsun kardeş bağının kuvveti belli oluyor. Aslında daha çok şey söylerdim ama gerçekten izlenecek güzel filmler arasında. Tabi film müzikleri de gerçekten güzel.

Keyifli seyirler.

     Bir sonraki film tavsiyesinde görüşmek üzere ve ayrıca dizinde tavsiyemiz varsa bana iletin bende adınız ile filmi tavsiye edeyim.

SİNEMASEVERLER Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin