3. osa

51 8 1
                                    

Sandra pov

Ootasin neid Bruce juures.
Olin natuke närvis. Ma ei saa aru, miks nad tahavad päästa kurjategijad vanglast.  Siis kuulsin ukse avamist.
Lõpuks ometi jõudsid.
"Miks teil nii kaua läks?", küsisin, kui nad elutuppa tulid.
"Neid oli üheksa ja seetõttu läks kauem.", vastas Clark.
"Kes nad on siis?", küsisin.
"Ma ei saa aru miks see sind huvitab.", ütles Bruce.
"Bruce. Ta on minuga koos ning loomulikult teda huvitab see.", ütles Clark.
"Mõnedel on võimed. Osad näevad jubedad välja, aga neid on võimalik treenida.", ütles siis Diana(Wonder Woman).
"Kas mina saan ka aidata?", küsisin.
"Me päästame nad homme. Võib olla saad aidata tüdrukute poole pealt. Neid oli seal kolm.", vastas Clark.
"Olgu.", ütlesin.
"Me nüüd lahkume. Homme räägime siis täpsemalt selle päästmise ära.", ütles Clark.
"Jah. Head ööd teile.", ütles Bruce.
"Head ööd.", ütles Clark.
Läksime välja ja siis võttis ta mu sülle ja lendasime koju.

Hakkasin just magama minema kui Clark mind ehmatas.
"Miks sa seda tegid?", küsisin.
"Tahtsin su nägu näha.", vastas ta.
"See polnud naljakas.", ütlesin.
"Minu jaoks oli. Ja tahtsin su tuju tõsta.", ütles ta.
"Minu tuju tõsta?", küsisin.
"Ma tean, et see vangide päästmine ei meeldi sulle. Ning see mis Bruce ütles.....", vastas ta.
"Pole midagi. Eks ma harjun sellega ja ma mõistan miks te seda teete. Ma usaldan teid. Kui te ei arvaks, et neid ei saa treenida, siis te neid ei päästaks. Järelikult pole see nii hull.", ütlesin.
"Alguses on nagu nii raske. Ka sulle. Sul pole ju võimeid.", ütles ta.
"Aga sina õpetasid mind ennast kaitsma. Ma oskan natuke võidelda ning olen natuke juba treeninud. Isegi Bruce on mind natuke õpetanud. Küll ma hakkama saan.", ütlesin.
"Ma tean seda. Aga nüüd jääme magama. Homme on pikk päev.", ütles ta.
Heitsime pikali.

Siin siis uus osa. Vabandust, et varem pole tulnud.

Just a girl (Eesti keeles)Where stories live. Discover now