[ brother-chapter 3 ]
[ 8:56 ptg ]-busan
Kedengaran pintu diketuk dari luar.nak tak nak si kecil harus membukanya.
" yah ! Hajima ",sehun mengeluarkan suaranya agar si pengetuk itu berhenti.sehun datang bersama kain tualanya kerana baru lepas mandi.baru sahaja membuka pintu,seseorang telah memeluknya.
" ahhhh ! Lepas !",meronta-ii untuk dilepaskan.
" sehun masih ingat hyung ?",jawab seseorang itu sambil melepaskan pelukan dilihatnya muka sehun mula merah mungkin akibat tidak dapat udara.
" errr....encik ? Orang yg langgar saya tu kan,knape encik datang sini ? Encik follow saya ke ?".sehun yg baru perasan terus lari masuk bilik air dalam keadaan takut.
' ingat sehun.klau orang yg tak kenal jangan bercakap klau boleh terus lari klau tak dia akan makan sehun hahahahaha'
Sehun mengingati ayat si hyung tak lain klau bkan si kai.sehun bersandar di dinding bilik airnya.kini sehun sedang takut dimakan oleh orang yg tidak dikenalinya.-,-
" sehun !!! Buka pintu ni",jerit orang diluar ".kedengaran pintu bilik airnya diketuk beberapa kali tetapi sehun tidak berganjak sedikit pun.badannya menggigil kesejukkan cuma hanya memakai kain tuala sahaja.
" oh sehun.ni hyung,chanyeol hyung,hun taknak jumpa hyung ke ?,tak ape lah",sehun mendengar derapan kaki.sehun berasa serba salah.nak tak nak dia terpaksa keluar untuk berjumpa dngn hyungnya.
TBC-
YOU ARE READING
Brother ? [ Sehun ]
FanfictionNk tau ? Bce lah ff sye ni ^^,jngn lupa vote,comment dan follow juseyo~^^.gomawo