Můj pohled
S Honzou jsme nejlepší kamarádi už od dětství. Každý jeho video konzultoval se mnou. Mně se všechny ty videa líbili.
Do Honzi jsem zamilovaná už od pátý třídy.
Jednou za mnou přišel, prý si našel holku a bude s ní natáčet video.
Z venku jsem vypadala jako šťastná že si konečně našel holku, ale ve skutečnosti jsem brečela smutkem.Honzi pohled
Ach jo ta Áďa vůbec nežárlí.
Žádnou holku nemám jen jsem chtěl vidět jestli mě má ráda tak jako já jí.
Už nevím co mám dělat abych zjistil jestli mě milujeMůj pohled
Já Honzu miluju a on má holku??? Si dělá prdel ne ?
Je pravda že neví jak moc ho mám ráda ale opravdu jsem smutná😞😭. Jdu se kouknout na jeho videa. Alespoň zapomenu na to že má holku.
Tak nějak se koukám po YouTube už mě že vzteku ani nebaví se koukat na jeho ksicht. Najednou vidím nějakého youtubera. Koukam se už na jeho druhé video opravdu mně zaujal.
Postupně se moje shlédnutí jeho videí zvětšovalo až jsem viděla všechny.
Moje mysl: Měla bych mu napsat nějaký komentář ve stylu jak je jeho tvorba super a ať to nevzdává a snaží se přes všechny ty hatery prokousat.
Můj komentář
Ahoj Vadime,
Tvoje videa mě moc baví.
Když jsem se koukla na první tvé video hned moje mysl řekla ať si pustím jich víc.
Najednou byla půlnoc a já jsem už viděla tvoje videa všechny.
Vážně si nejlepší a ty hateři jenom závidí.
Nevšimej si jich a buď sám sebou
Adí😍😘Ráno jsem vzala mobil do ruky a na messengru jsem měla dvě žádosti o přátelství
Čtyřicet upozornění a jednu zprávu.Prvni jsem rozklikla sms.
Tam vidím Vadim Tkačenko;
Ahoj Adý. Moc ti děkuju za tvůj komentář který mě moc potěšil.Pohled Vadima
Právě je 9:00
Na YouTube mám komentář pod mým nejnovějším videem.
Komentář mně potěšil vážně co ji na fb najít a poděkovat ji ?.Není to moc divný??
Asi ne.Jak jsem zareagovala na jeho zprávu? A líbil se vám první díl ?????😉