LOV HOLEK:O

9 3 1
                                    

Mužou být učitelé stejně divní jako spolužáci a spolužačky? ? Jo můžou. O tomhle jsem se přesvědčila právě na začátku šesté třídy, když jsem začala chodit na gympl.

V
Seběhlo se to úplně nevinně, v uterý, když jsme měli poprvé výtvarku. Rozdělovali jsme se do dvou skupin. Jedna skupina dostala za učitelku takovou, která už od pohledu vypadala divně. Naší skupině byl přidělen výtvarkář, co na první pohled nějak extra divně nevyoadal.

Ale jakmile jste vešli do jeho učebny okamžikě jste poznali, že není něco v pořádku. Smrdělo to tam jakokdyby po kouření, a všude kolem byla rozvěšena HOLČIČI ROZTRHANÁ TRIČKA. Vskutku divný! Jakmile člověk nahlédl do rohu zpozoroval lidskou kostru s urvanou rukou.

A jak učil? Tento člověk byl schopen třídu rozdělit do dvojic, položit před každého velký černý papír a svým divným hlasem říct:,, Veďte spolu rozhovor...'' Samozřejmě, že absolutně nikdo nevěděl jak, tak jsme tam jen tak seděli a čekali na vysvětlení. Doslechli jsme se nakonec, že ,, zajímavá'' výtvarná technika spočívá v malování kružnic na papír. Fakt VELIKÁ ZÁBAVA! A takhle to zkuste dvě hodiny v kuse...

Ještě horší to začalo být, když mi začal říkat ADYNO. Říkala jsem že se jmenuji jinak, ale nic se nezměnilo...

....A teď přijde něco fakt blbýho!
Občas se z výtvarnýé učebny po šesté hodině, kdy už neučil se ozýval holčičí jekot. To už jsem se malinko začínala bát.

------------------------------------------------------------
Tak jak se vám líbila další skutečná událost? Moc děkuji za hvězdy a komentáře mne taky potěší. Nevadí mi když něco vytknete, naopak poučím se do dalších kapitol. Další díl očekávejte během zítřka.


Jako VÁŽNĚ? !Kde žijí příběhy. Začni objevovat