" Zsto moram da idem?" pitala sam mamu koja se spremala u svojoj sobi.
" Zato sto hocu da upoznas mog decka i njegovog sina i cerku." rekla je ona glasom kao da je to logicno.
" Ali ne zelim da ih upoznam." kazem " Zar ne mogu ici kod tate?" upitam je.
" Klarisa, rekla sam ti da moras da ides. Kod tate ides sledeci vikend znas to dobro. I idi se spremaj. Treba da krenemo jos malo." rekla je sad vec iznervirano
" Kler, mama na Klarisa" rekla sam i prevrnula ocima.
Otisla sam u sobu i pocela se spremati. Obukla sam bele farmerke, nezno rozu kosulju bez rukava i preko beli sako. Na noge sam obula roze baletanke i uzela sam rozu torbicu. Od sminke sam stavila marskaru i labelo. Mislim da je za jednu veceru sasvim ok.
" Kler, jesi spremna?" upitala je mama kroz vrata.
" Jesam." rekla sam i otvorila vrata. Mama je izgledala predivno u crnoj haljini koja je dosezala malo iznad kolena i crnim lakovanim stiklama.
" Mama, kad te Valentin vidi ima da padne na nos." rekla sam i ona se zacrvenela.
" Ni ti nisi losa. Uzgred hvala. " rekla je veselo
" Trebale bi da krenemo. Neces valjda da te ceka decko. " rekla sam a ona se zakikotala kao devojcica.
Dok smo se vozile u kolima mama je neprestano pricala o Valentinu. Stvarno jedva cekam da ga upoznam. Mislim ako je ovoliko dobar onda je ok. A i mamu cini srecnom, a kad je ona srecna i ja sam.
Kad smo stigle pred restoran zamalo da se izvrnem. To je jedan od najskupljih restorana u gradu.
Kad smo stigli na recepciju zena koja tu radi je odma prepoznala mamu i oslovila je sa gospodjo Dzekins. Dzekins. Alo moja mama se tako ne preziva nego Vilijam. Izgleda da su ovde provodili dosta vremena.
Kad smo usle u restoran mama je mahnula coveku koji je sedeo u cosku restorana sa malom devojcicom i deckom koji je otprilike moje godiste. Pa sam predpostavila da je to Valentino.Izvinite zbog gresaka. Nadam se da ce vam se svideti prica. ❤❤❤
YOU ARE READING
Angel
FantasyCover by Astra Mislila je da je obicna tinejdzerka sa obicnim problemima. To misljenje ce se promeniti kad se preseli sa mamom kod njenog decka. Ali postoji problem. Mamim decko ima sina i cerku. Sa novim bratom se ne slaze bas najbolje. Menja skolu...