"Ποιος είσαι πραγματικά?. Γιατί με ακολουθεις?"είπα κοιταζοντας τον γεμάτη απορία.
"Εσύ μου το ζήτησες...Μπορεί τώρα να μην θυμασε αλλά τότε ήρθες και μου ζητησες να σε βοηθήσω να βρεις την αλήθεια . Γιατί εμπειστευοσουν μονο εμένα "
Μου είπε πλησιάζοντας προς το μέρος μου με ένα παγωμένο ύφος.
Δεν ήξερα γιατί αλλα δεν μπορούσα να απομακρινω το βλέμμα μου από το δικό του, ήμουν καρφωμενη πάνω στα καταγάλανα ματια του.
Η έκφραση του άλλαξε όταν με κοίταξε έγινε πιο γλυκιά λες και βλέποντας με γινόταν χαρούμενος.
"Ποιος είσαι ?" τον ρώτησα....Τρει μηνες.... Τι μπορεις να κάνεις σε τρεις μήνες?...Όχι πάντως να μάθεις γιατί και πως πέθανε η κολλητής σου. Να βρεις το δολοφόνο της και να ανακαλύψεις τι σου εκρυβε!.
Τα πράγματα ήταν ηδη περίεργα για τη ζωή της Alice .Αλλα όλα γίνονται χειρότερα μετα τον θάνατο της κολλητής της Katie. Και το 'ατύχημα ' της ίδιας ?
Η αστυνομία απεφάνθη αυτοκτονία αλλα γιατί η Alice δεν τον πίστευε??
Πως η Alice θα καταφέρει να ανακαλύψει την αλήθεια.... ,χωρίς το μόνο πράγμα που την εκανε να πιστευει ότι η Katie δεν αυτοκτόνησε, τις ίδιες της τις αναμνήσεις ??Και γιατί ο καινούριος μαθητής ξέρει πράγματα που μόνο εκεινη και η Katie γνώριζαν ?.
Θέλει να την βοηθήσει όπως λέει ή να την αποπροσανατολίσει από τον πραγματικό δολοφόνο?.
--------------
Hello my friends! Λοιπόν αυτή εδώ είναι μια τελείως διαφορετική ιστορία από εκείνη που έγραψα πρώτα. Αλλά πάντα ήθελα να γράψω αστυνομικο θρίλερ και Αφού μου δωθηκε η ευκαιρία με αυτή την ιδεα άρχισα να γράφω μανιωδώς.....🚨🚨 Anyway! Αυτό που θα ήθελα είναι όσο διαβάζετε την ιστορία μου να δίνεται προσοχη στις ημερομηνίες γιατί θα υπάρχουν flashbacks..
ευχάριστω πολύ ελπίζω να σας αρέσει..Και βέβαια υπάρχει romance στην ιστορία.
XOXO love❤💋❤💋
YOU ARE READING
Τρεις Μηνες
RomanceΤρεις μηνες. Τι μπορεις να κάνεις σε τρεις μήνες; Όχι πάντως να μάθεις γιατί και πως πέθανε η κολλητή σου. Να βρεις το δολοφόνο της και να ανακαλύψεις τι σου εκρυβε.. Τα πράγματα ήταν ηδη περίεργα για τη ζωή της Αλις. Αλλα όλα γίνονται χειρότερα μετ...