bu sabah otobüs durağına gittiğimde kız yine oradaydı, siyah bir elbise giymiş ve siyah, büyük güneş gözlüğü takmıştı. başında da yine büyük, siyah bir fötr şapka vardı. kırmızı saçlarıyla siyahlar içinde çok asil ve güzel duruyordu. sessizce yanına oturdum. biliyorum, ses çıkarsam bile beni duyamayacaktı ama hissedecekti.
yanına oturduğum gibi çantamdan kâğıt kalem çıkardım ve bir şeyler karaladım. sonra yazdıklarımı beğenmeyip sildim, tekrar bir şeyler yazdım. hiçbir kelime, hiçbir cümle onunla iletişim kurabileceğim kadar güzel gelmiyordu. en sonunda kısa ve öz olarak, 'tanışabilir miyiz?' yazdım.
ve derin bir nefes alarak kızın omzuna dokundum. kız buna karşılık olarak bana döndü ve güneş gözlüğünü çıkardı. göz göze gelince gülümsedi fakat sanki yüzünde buruk bir ifade vardı, gözleri de hafiften şişmiş gibiydi. büyük ihtimalle ağlamıştı.
elimdeki kâğıdı buruşturdum ve yeni bir kâğıda, 'iyi misin?' yazdım. kız kâğıdı okuyunca gülümseyerek başını salladı.
kızın iyi olduğunu öğrenince içime bir rahatlık geldi. elimdeki buruşuk kâğıda baktım, sonra da kâğıdı açtım ve kıza döndüm.
fakat kız yanımda oturmuyordu, çoktan ayaklanmıştı ve durağa yaklaşmakta olan otobüsüne doğru yürüyordu. kâğıt elimde, kıza öylece bakakaldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bus stop﹔ jjh
Fanfiction" tamamlandı ✔️„ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀jaehyun, birlikte her sabah aynı durakta otobüs beklediği bu kızla tanışmak istiyordu. lola, kendisini her şeyiyle kabul edecek biriyle tanışmak istiyordu.