Somnul lin îmi este întrerupt de sunetul insistent al telefonului. Înjur în barbă crezând că e afurisita de alarmă și îmi pun perna în cap încercând să dorm în continuare.Sunetul infernal pare să tot continue așa că mă forțează să mă ridic din pat . Pleoapele mele erau încă încărcate de somnul adânc,iar acest lucru mă face să mă împiedic de colțul patului și să îl blestem pentru a mia oara de când a început să sune, oare de ce nu îl pot da eu pe silențios înainte de culcare,ma cert mintal. Chipul îmi devine confuz atunci când privesc ecranul care îmi arăta un număr total necunoscut,apăs pentru a răspunde și îl duc leneșă la ureche așteptând să văd care are chef de glume matinale de prost gust. Trecuse câteva minute și eu nu fac altceva decât să ascult, aud în la celalalt capăt al firului cum cineva înghite încet în sec și răsufla profund ca un oftat silențios îngâmfat.
— Voiam doar să îți urez baftă, răsună în difuzor o tonalitate masculina cu aroganță.
— Cine ești?întreb pe vinovatul meu tonul miorlăit.
— Ești chiar atât de nerăbdătoare să mă cunoști? spune umflându-și mândria de răsfățat. Lakers.poate îți spune ceva?Pufnesc mintal înjurând colorat momentul în care m-am ridicat din pat doar pentru un afurisit anost încărcat cu prea multă încredere în sine.
— Baftă și ție, o să ai nevoie,spun pufnit,domnule anonim îngâmfat.spun închizându-i în nas fără alte comentarii.
Abia aștept campionatul să le arătăm ce putem,dar cine era? Mă gândesc să ies la cumpărături,dar nu prea aveam chef... După o oră sunt gata de plecare îmi iau telefonul și văd că am un mesaj de la același număr "Ieși fără mine,iubito?"Decid să-l ignor și să nu-mi stric ziua ... Când să intru în mall aud un motor de Audi R8 ca al meu,mă uit ca o tâmpită până când iese un băiat de vreo 18-19 ani zic. Era brunet,iar ochii îi erau căprui *vaiiiii,ce ochii* și niște buze pline trandafirii...Încetez să mă mai holbez și cred că am vedenii sau mi-a zâmbit,am vedenii mai mult ca sigur,m-am cam tâmpit în ultima vreme.Continui să merg,luând la rând peste 10 magazine mă opresc instantaneu cănd văd foarte multe costume de baie,imi iau viteza și deja am vreo șapte pe care vreau să le probez. Mai iau încă două și mă hotărăsc să merg spre cabina de probă. Stau așa de bine parcă sunt făcute pentru mine,dar pe cel roșu îl ador. Mă mai privesc două secunde și când voiam să mi-l dau jos aud "Îti stătea bine și cu cel albastru. "spune el cu o față de băiat cuminte. M-am înrosit la față mai ceva ca racul,brunetul mă sorbea din priviri din cap până în picioare. Era aceeași voce dimineață,nu se poateee.
-Ce zici tu dacă ieși afară,îmi cam violezi intimitatea. Și zâmbesc în timp ce mă uit în oglindă la el.
-Oricum ne vedem mâine,iubitoo. spune el făcându-mi din ochi ștrengar.
Nu-l suport și vorbesc la modul cel mai serios,mă calcă grav pe nervi. Sper să câștigăm mâine să nu mai fie atât de plin de sine. Ajunsă acasă îmi pregătesc echipamentul și de ce am nevoie. Mă simt așa singură,uneori zic că e mai bine așa,dar inima zice că mnu. După ce mă schimb în niște haine mai confortabile îmi iau chitara și mă așez pe covorul pufos și încep să cânt o melodie neștiută pe corzile bine acordate. Când fac asta mă simt oarecum vulnerabilă muzica îmi mângaie sufletul gol , de fapt muzica m-a ajutat să-mi stăpânesc sentimentele și am ajuns să mă închid în mine și să nu mai am nevoie de nimeni de când părinții mei nu mai sunt. Nu mai vreau să merg la fete să le spun ceea ce am pe suflet,consider că e mai bine așa...
Îmi verific wapp-ul să văd ce au mai zis fetele pe grup ,dar liniște... în schimb peste 15 conversații nedeschise,dar nu prea am chef să le răspund,poate mâine. Intru pe instagram și văd o nouă cerere de urmărire. God,nu se poate, e baiatul de azi . Dau pe profilul lui,nu are cont privat,dau la povestea lui și ceea ce văd mă lasă cu gura căscată. Poza cu mine,în cabina de probă. Jur că n-am observat când a făcut poza și pe deasupra mai și scrie „E așa minunată" zic să nu-i răspund și îî dau accept la cererea de urmărire,dar ceva nu vrea să renunțe spunându-mi să-i dau mesaj .
Cred că am verificat de vreo 10 ori dacă am scris corect "Vaii,dar ce frumoasă e,păcat că eu nu o cunosc." îl trimit . Parcă inima voia să zboare din piept la ce tare bătea,ce-ai pățit inimioară?
Mai aștept câteva minute,dar nu primesc vreun răspuns,iar până atunci mă uit pe profilul lui,hihi ce să fac și eu . Văd că are foarte multe poze cu echipa și observ că sunt pentru a 5-a oară echipa campioană. Drace,ăștia-s buni rău.
Îmi simt pleoapele din ce în ce mai grele,dar merg să pun chitara în husă și mă îndrept spre baie să-mi fac rutina așa adormită cum eram. Îmi aud telefonul că sună,dar nici nu mă chinui prea tare să ajung să răspund. După ce termin,mă arunc în pat și vreau să văd cine m-a sunat la ora asta. Mda,numărul lui ,dar nu mai apuc să fac altceva că somnul mă fură mai repede decât mă așteptam.
CITEȘTI
Suflete rivale
Teen FictionCassandra Adams-o puștoaică de 17 ani, căpitan a celei mai bune și cunoscute echipe de baschet feminin din Los Angeles, New York Liberty. Are părul șaten asemenea nisipului, iar ochii precum două smaralde fermecătoare de care te îndrăgostești d...