Yeni Bir Başlangıç (çarpışma, Karşılaşma)

315 27 10
                                    

HAFZA ZÜMRA

Bir ilkbahar sabahıydı. Zümra ezan sesini duyar duymaz doğruldu yatağında. İçine temiz bir nefes çekti ve odasındaki camını açtı. Ezanı dinlemeye başladı...

"Eşhedü en lâ ilâhe İllAllah" (Şahitlik ederim ki Allah'tan başka ilah yoktur) (2 kere),

"Eşhedü enne Muhammeden Rasûlullah" (Şahitlik ederim ki Muhammed Allah'ın elçisidir) (2 kere),

"Hayye ale's-salâh" (Haydi namaza) (2 kere),

"Hayye ale'l-felâh" (Haydi kurtuluşa) (2 kere),

"As-salatu hayrun mine'n nevm" (Namaz uykudan hayırlıdır) (2 kere), (Sadece sabah ezanında),

"Allâh-ü Ekber" (Allah en büyüktür) (2 kere),

"Lâ ilâhe İllAllah" (Allah'tan başka ilâh yoktur) (1 kere).

Ezan biter bitmez zümra ellerine rabbine açıp ezan duasını yaptı ve ardından ezan duasının anlamını okuyarak duasını sonlandırdı..

Ezan duası: Allahumme Rebbe hazihi'd-da'veti't-tamme. Vesselatil kâimeti ati Muhammedenil vesilete vel fazilete ved-dereceter-refîate. vebashu makamen Mahmudenillezi veadteh. İnneke lâ tühlifü'l-mîâd.

Anlamı: Allah'ım! Ey bu tam davetin ve kılınacak namazın Rabb'i, Muhammed'e (Sallallâhu Aleyhi ve Sellem) vesileyi, fazileti ve yüksek dereceyi ver, O'nu kendisine vaadettiğin Makam-ı Mahmud'a ulaştır. AMİNNN..

deyip ellerini yüzüne sürdükten sonra odasındaki banyosuna gidip abdestini aldı... Banyodan çıkınca kendisi için annesinin diktirmiş olduğu sadece namaz kılarken giydiği zümranın bir beyaz elbisesi vardı zümra bu elbiseyi giydikten sonra güzelce başını örttü.. Seccadesini güzelcene serip dünyayı arkasına bırakarak ;
"Allahü Ekber "diyerek namazına başladı..
..........
.....
Esselamün aleyküm verahmetullah, esselamun aleyküm ve rahmetullah diyerek namazını sonlandırdı. Tesbihatini yaptıktan sonra seccadesini kaldırıp yatağının yanıbaşında olan çekmecesinin üzerine özenle koydu.
Zümra kitaplığını açıp kuranı kerimi alfı ve yatağını üzerini oturup kuran ı kerimini okumaya başladı. Zümra hafızdı. 22 yaşında bir genç kız ilahiyat fakültesi mezunu bir dine kültürü ve ahlak bilgisi öğretmeniydi. Aslında ilk görev yerine daha 2 gün önce atanmış ve bugün ilk iş günü olacaktı. Zümra kuranı kerimi okuduktan sonra tekrardan kuranı kerimini kitaplığına özenle koydu. Dolabı kapattıktan sonra artık hazırlanmaya başlasam iyi olur düşüncesiyle kıyafet dolabını açtı. Zümra çok düzenli bir kızdı...

Dolaptan pembe elbisesini, krem şalını ve siyah dolgu topuk ayakkabılarını çıkardı. Ve kıyafetlerini güzelce giydi. Ütüyle şalını ütüledikten sonra şalını taktı ve artık hazırdı.
Zümra son olarak yatağını düzeltip evdeki bir kaç işini hallettikten sonra annesini ve babasını uyandırmadan siyah çantasının içine gerekli olan belgeleri ve telefonunu nu koyarak evden dışarı sessiz bir şekilde çıktı... Evden çıkar çıkmaz besmele çekti ve 7 ayetel kürsi okumayı ihmal etmedi.
Gideceği okul ortaokuldu. Ve kendisinin okudığu ortaokuldu.. Evlerinin 3 sokak aşağısındaydı...

Zümra okulun önüne gelince bi tuhaf oldu, eski anılarını çocukluğunu hatırına getirerek ayaküstü biraz hayal kurdu. Kendine geldiğimde ise okulun içine girdi. Hiçbişey değişmemişti aslında yine o sıcak ortam vardı...

İdareye gidip gerekli olan belgeleri verdikten sonra öğretmenler odası ina girdi ve dolabını düzenledi.. Yeni ders programıda bu sırada eline ulaşmıştı..

AVUÇLARIMDAKİ TEK DUAM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin