ZÜMRA
ESSELATÜ HAYRUN MİNENNEVM
ESSELATÜ HAYRUN MİNENNEVM.NAMAZ UYKUDAN HAYIRLIDIR.
NAMAZ UYKUDAN HAYIRLIDIR..Ve yeni birgün. Bugün sabah namazına çıkarana da hamdü senalar olsun. Şükürler olsun .. ;)
Hemen yatağımdan kalkıp yatağımı düzelttim... Sonra hızlı bir şekilde banyoya gidip oradaki işlerimi halledip abdestimi aldım. Odama geçip seccademi serdim ve namaz için giydiğim beyaz elbisemi giydim. Başımı güzelce yaptım yeşil şalım ile...
Rabbim niyet ettim niyet eyledim senin rızan için sabah namazının sünnetini kılmaya. Döndüm kıbleye kıblem kabeye diyerek ALLAHÜ EKBER diyip tekbir getirdim..
Esselamü aleyküm verahmetullah
Esselamü aleyküm verahmetullah..Diyip namazımı bitirdim. Tesbihatimi yapıp duamı ettikten sonra seccademi topladım... Bugün cumartesi ve benim sohbetim var. O yüzden yeşil elbisemi giydim üzerine siyah eşarbımı ve feracemi giydimm.. Kuranı kerimi elime alıp vakıa suresi ve fetih suresini okudum..
Biraz telefonumla uğraştım...
Saat 9 olmuştu ve ben anneme haber verdim. Annemde hazırdı. Hafta sonu sohbetlerime annemde gelirdi genelde...
Evden besmele ve ayetel kürsi okuyarak çıktık....
Ve sohbet evine gelmiştik.. Sırf şu bayırları çıkmayı sevmiyorum. Çok yoruya yaaa diye geçirdim içimden ve böyle diyince kapının pervazına takıkdı ayağım zor tuttum kendimi azdaha düşüyordum..
Ee ben öyle içimden geçirirsem rabbim de böyle yapar işte...
.......
Hemen sohbet edeceğim yerime geçmiştim.. Artık başlıyorum.
Bismillahirrahmanirrahimm....
Sohbete başlama duasıyla başlıyorum inşAllah..اَلْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ*
وَالصَّلَاةُ وَالسَّلَامُ عَلَى رَسُولِنَا مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِهِ وَصَحْبِهِ اَجْمَعِينَ*
صَلُّوا عَلَى رَسُولِنَا مُحَمَّدٍ*
صَلُّوا عَلَى طَبي۪بِ قُلُوبِنَا مُحَمَّدٍ*
صَلُّوا عَلَى شَفي۪عِ ذُنُوبِنَا مُحَمَّدٍ*
رَبِّ اشْرَحْ لِى صَدْرِى وَيَسِّرْ لِى اَمْرِى وَاحْلُلْ عُقْدَةً مِنْ لِسَانِى يَفْقَهُوا قَوْلِى*
وَاُفَوِّضُ اَمْرِي اِلَي اللَّهِ * اِنَّ اللَّهِ بَصِيرٌ بِالْعِبَادِ*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AVUÇLARIMDAKİ TEK DUAM
Roman d'amourEsselamun aleyküm. Hafza zümra hafız iffet abidesi bir kız,, 22 yaşında... Ortaokulda din öğretmeniiii... Fatih ise çok edrpli saygılı iffet abidesi bir genç delikanlı 24 yaşında. Ortaokulda din öğretmeni.... Tevafuk.... Bismillahirrahmanirrahim...