#8

108 6 0
                                    

1. A renunțat la școală pentru a-și face debutul în industria muzicii.

Asta nu înseamnă că nu și-a dat examenele! Le-a dat, dar „de la distanță". Pentru rolul Charlotte, din musicalul de Broadway, „13", a câștigat premiul Asociației Naționale de Teatru pentru tineri.

2. Primul album de studiou, „Yours Truly", s-a vândut, în prima săptămână, în 138.000 de exemplare.

Ariana a descris prima parte a albumului ca pe o întoarcere spre R&B-ul anilor '90, iar a doua parte, ca pe ceva „foarte unic și foarte special".

3. Idolul său, în muzică, este Mariah Carey.

„Mariah Carey este, practic, favorita mea de pe toată planeta", a spus Ariana. După ea, urmează Whitney Houston și Fergie.

4. Îi place la nebunie Audrey Hepburn.

Cui nu-i place Audrey Hepburn? De ziua actriței (4 mai), Ariana Grande a postat pe Instagram o poză cu ea și i-a urat „La mulți ani!".

5. În martie, anul acesta, a fost invitată la Casa Albă

Președintele Americii, Barack Obama, și Prima Doamnă a Americii, Michelle Obama, au invitat-o să cânte în cadrul concertului „Women of Soul: In Performance at the White House".

6. Dintre toate sporturile, preferă înotul.

Când are timp, Ariana Grande nu se abține de la o bălăceală. Și bine face! Pentru că înotul este una dintre cele mai sănătoase forme de sport. Picioare perfecte, inimă sănătoasă, forme frumos definite!

7. Slăbiciunea ei culinară sunt căpșunele!

Nu are gusturi rele! Ariana Grande a spus că nu se poate abține când le vede. De când se știe, mănâncă cinci căpșune pe zi. Wow! Poate de asta arată atât de bine!

8. Este foarte atașată de bunicul ei.

Din imaginile postate pe Instagram, se pare că are o relație strânsă cu bunicul său. Călătoresc și lucrează împreună. Cool grandpa!

9. Are un frate mai mare, Frankie.

Au aceeași mamă, dar tați diferiți. Frankie este producător, regizor, dansator, actor și cântăreț, după cum se recomandă pe Twiteer. Deh, familie de artiști...

10. Are peste 6 milioane de followeri pe Twitter.

Posturile Arianei sunt pozitive și încurajatoare. „Gândește-te de două ori înainte de a te plânge de un lucru!", „Nu-ți consuma energia bârfindu-i pe alții. Încearcă să faci ce e mai bine pentru tine și-atât!" - sunt câteva dintre mesajele ei.

Sper ca nu s-a repetat nimica.
Vreau sa imi cer scuze ca nu am mai postat,stiu nu am nici o scuza.

Ariana Grande❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum