Chuck Noris??

10 0 0
                                    

Keď som prišla do školy tak sa na mňa dosť veľa ľudí pozeralo.Niektorí opovrhujúco,niektorí prekvapenie a niektorí sa zase pučili od smiechu až to vyzeralo pripečene.Všetkých som spražila pohľadom a ihneď sa prestali smiať a robili si svoje.Za toto mi Tay zaplatí ale musím vymyslieť niečo originálne,také že by to nikto nečakal a aby sa tiež hanbil tak ako ja.Ale zasa nechcem aby sa na mňa hneval , pretože by mi to bolo ľúto.Vtedy sa mi v hlave zrodil plán.

Idem si do triedy keď sa odrazu o niečo alebo skôr o niekoho nohu potknem a myslím si že zletím na zem.No v tom pocítim že má niekto chytil.V ten moment sa pozriem na dotyčného a hneď sa zahliadím do očí farby búrkových mračien.Preberiem sa až keď má zdvihne.Nepoviem nič viac ako 'Dík' a hneď idem za Mandy,pretože to ona má podkopla.Prídem k nej a kým sa ona smeje tak ju stiahnem za vlasy na zem a tam jej vlepím facku takú že sa jej hlava stočila do druhej strany a odišla som . Zatiaľ čo na mňa Mandy vriskala všetky nadávky sveta,všimla som si ako na mňa tá partia 'Nových' uznanlivo pozerala.A ten chlapec ktorý má pred chvíľou chytil prišiel za mnou a povedal" Tak to by som na teba nikdy nepovedal,prekvapila si ma ako pokojne a rýchlo bez problémov si ju dala dole.Vieš u dievčat je to neobvyklé."Pozrel sa na mňa pohľadom ala 'si Chuck Noris v dievčenskej verzií??Ja som sa začala smiať čo sa po chvíli premenilo na 'tlieskajúceho tuleňa'.Po chvíli keď som sa ukľudnila.A aj keď som nechcela lebo sa mi zdal byť milý a bol vážne sexy musela som sa naňho pozrieť ľadovým pohľadom a chcela som odísť.Ale len chcela,chytil má za lakeť a potiahol naspäť k sebe.Lenže nejako nemotorne a tak som narazila do jeho hrude a na to som sa vystrašila takže som trošilililinku poskočila,na čo sa zasa vystrašil on a skončili sme na zemi.On podomnou držiac má za pás.Jeden druhému sme sa zapozerali do očí na hodnú chvíľu.No keď som si uvedomila že sa podvedome približujeme,odkašľala som si a hneď som vstala a on hneď po mne."Prepáč,len som ti chcel povedať že sa volám Theo a chcel by som ťa zoznámiť s mojou partiou,pretože sa im zdáš byť Cool a keď videli ako si tú počkať"Rozmýšľal a tak som mu pomohla."Mandy"Povedala som mu."Presne tú Mandy dala dole, urobila si na nás dojem.A tak sa ťa pýtam chceš byť v našej partií???Vieš,sme na tejto škole ešte len prvý deň a chceli by sme tu mať nejakého 'spojenca' a ty si prvá ktorá spĺňa naše požiadavky a zároveň máš niečo čo ma k tebe neustále ťahá a ja neviem čo." Povedal to tak rýchlo že som mu niečo nerozumela.No ešte neskončil a tak som bola zatiaľ ticho."Takže chceš byť v našej partií??Nemusíš sa rozhodovať hneď.Máš toľko času koľko potrebuješ,len to prosím hneď neodmietaj."Dokončil."Som Alexis ale volaj ma Alex alebo Lexy ,to je jedno.A ešte si to rozmyslím ale neteš sa predčasne."Odpovedala som mu a odišla.Za sebou som ho ešte počula kričať že mám pekné meno.Tss to určite.No aj napriek tomu že si nemyslím že mám pekné meno má to že mi to povedal tak čudne zahrialo pri srdci,k nemu nedokážem byť odmeraná drzá a ták.Strašne má prekvapilo a potešili že má chcú do ich párty,no aj keby som neviem ako chcela nemôžem to prijať,pretože sa bojím že ak by som si ich obľúbila,mohla by som ich stratiť a ja by som už ďalšiu stratu nezniesla.

Ták a ďalšia časť je na svete.Neviem či tento príbeh vôbec niekto číta a tak by som vás chcela poprosiť aby ste mi tu nechali nejaké komentáre alebo votes aby som vedela či mám pokračovať.

Ps:Na obrázku je Theo

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Aug 26, 2016 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Dark Past,Light FutureDonde viven las historias. Descúbrelo ahora