Ik moest in m'n hoofd even kort samenvatten wat er was gebeurt voordat mn hoofd ontplofte van de gedachtes. Oke, Erik en ik waren aan het praten en liepen naar onze kluisjes. Ik struikelde over een drempel en Erik gaf z'n hand en trok me op. We stonden ik heb echt geen idee hoe lang, ik schat 5min recht in elkaars ogen te kijken zo'n 10 cm van elkaar af.
"Hmmmm eigenlijk rook hij best lekker."
"Nee irritant stemmetje nu ff je mond houden, ik wil verder gaan met m'n verhaal!"
"Ja en, alsof jij gaat bepalen over mij, het is toch gewoon zo?!"
"Ja oke het is ook wel zo maar ik wil wel gewoon verder kunnen gaan met m'n verhaal"
"Bruh, Idc"
"Wat nou Bruh, Idc, jij wilt het zelf ook dus houd je bek"
(Dit ben ik zelf het meeste) " HOUD NOU IS FF JULLIE GODVERDOMME BEKKEN, IEDEREEN KIJKT NAAR ME!!"
Ehmm, waar was ik? ..... Oja over Dat we zo dicht bij elkaar stonden.
En toen keek iedereen ons aan en ik ging weg..... Lara, gaat het wel? Hoorde ik inneens. "Pfff nee he, wat komt ze zo mengen, ga weg ofzo."
"Zomaar, het is wel me beste vriendin!" "GRRRR, hoe vaak moet ik het nog zeggen, BEK HOUDEN!"
"Lara?" Hoorde ik weer.
Ehh, ja het gaat wel, ehmm.. Denk ik.
"Niet dus" zei Milou "vertel me alles wat er is gebeurt! Het was zooo romantiesch, ik ben kapot jaloers! "Ehmm nou ik weet niet of je zo jaloers moet zijn Milou, ik weet niet eens wat ik er zelf van vind." Antwoorde ik. Milou keek me met haar verbaasde maar ook nieuwschierig diep grijze ogen aan en zei "nou het zag er echt zooo... Ehmm.. Waar leek het op? Ik weet in ieder geval wel dat ik het ook wel zou willen! Ja ik weet waar het op leek, HET LEEK NET ZO'N ROMANTISCHE FILM!" "Echt?" Vroeg ik.
"Jaha echt, anders zeg ik het toch niet!" Antwoorde Milou weer. "Ow" zei ik terweil ik het nog steeds niet kon beseffen. Milou was super hyper geworden, dat wordt ze altijd bij dit soort situaties, ik vind dat altijd zo grappig aan haar. "VERTEL ALLES!" Dwong Milou me zowat. Ik vertelde alles en ik merkte aan haar dat haar mond steeds verder open ging. Ze is nooit stil, maar nu was ze het voor 1keertje wel. Het enige wat ze zei was: "Omg ik ben jaloers!"