BAB 1

62 4 0
                                    

Kring !!! Kring !!!

Kedengaran loceng pintu hadapannya berbunyi tanda seseorang sedang datang.sehun yg berada dibilik studynya yg kusyuk membaca terasa diganggu.nak tak nak terpaksa dibuka takut-ii appanya pulang. Sehun menuruni tangga dengan pantas yg boleh hampir-ii sahaja kakinya tersepak buku dilantai.

" appa,dah balik ?",sehun membuka pintu dan menyambut appanya dengan riang.sehun menangkap 5 susuk tubuh dibelakang appanya.

" sehun pergi buat air untuk mereka arrasseo ?",appa sehun memandang sehun.sehun hanya mengangguk kakinya berlalu untuk kearah dapur,jantungnya berdebar-ii ketakutan.setahunya tidak pernah terasa begini mungkin sesuatu akan terjadi.seusai sahaja membuat air jus Oren,sehun melangkah kearah ruangtamu dilihat appanya berborak mesra memandang appanya dan seorang wanita.

" appa ?",sehun memanggil appanya yg kelihatan tersenyum.

" duduk lah sehun, Dan kenalkan diri kamu ",appa sehun menepuk disebelah sofa nya yg kosong.sehun mengangguk dan.

" annyyeonghaseyo,jeoneun oh sehun imnida",sehun memperkenalkan dirinya kemudian menunduk hormat lalu duduk disebelah appanya.

" kamu berempat kenalkan diri",appa sehun mengeluarkan suara.

" annyyeonghaseyo,jeoneun kim junmyeon imnida aka suho,hi saeng",lelaki yg berambut hitam memperkenalkan dirinya sambil tersenyum,sehun terkedu akibat lelaki yg bernama suho memanggilnya dengan gelaran saeng.lalu hanya tersenyum.

" Kim jong in imnida aka kai",kai memandang sehun dingin dan menjeling sehun.sehun hanya tertunduk dan terasa hati sedikit dengan perangai kai.

" annyeong,park chanyeol imnida aka chanyeol".chanyeol memberi senyuman palsu dengan lapisan lesung pipitnya,sehun juga membalas senyuman chanyeol.

" annyeong byun baekhyun imnida aka baekhyun",baekhyun mengenalkan dirinya sambil tersenyum.

" sekarang appa nak kenalkan wanita disebelah appa",encik oh memandang wanita sebelahnya dengan tersenyum kelat.

" annyeong, kim hee sun imnida,saya juga omma kepada kamu",wanita itu tersenyum sinis memandang sehun,sehun memandang appanya dengan muka tidak percaya.hatinya sakit,marah,kecewa,dengan perasaan yg bercampur baur.

" appa?",sehun memandang appanya dengan mengepal buku limanya,matanya mula
bertakung.

" appa minta maaf sehun-ah.tapi ini semua demi kebaikan kamu.",encik oh Cuba memegang bahu sehun tetapi tepis sehun lantas kaki sehun naik kebiliknya.

BAMM !!!!!





TBC-

Brothers ? [ Sehun Where stories live. Discover now