" appa?",sehun memandang appanya dengan mengepal buku limanya,matanya mula
bertakung." appa minta maaf sehun-ah.tapi ini semua demi kebaikan kamu.",encik oh Cuba memegang bahu sehun tetapi tepis sehun lantas kaki sehun naik kebiliknya.
BAMM !!!!!
-----------------------------------
--bilik sehun--
"Sanggup appa buat aku macam ni ?,appa cakap tak akan tinggalkan omma ! Kenapa appa mungkir janji sendiri ? Appa tak sayang omma lagi ke ? Omma mianhae",sehun duduk dibirai katil,airmatanya mula mengalir deras.teresak-ii sehun menangis.tidak menyangkan bahawa appanya sanggup memperlakukan nya sebegitu.perasaan kecewa mula menguasai dirinya.jam sudah menunjukkan angka 10:45 ptg.matanya mulai tertutup rapat.Dan dia sedang dibuai mimpi.
-----------------------------
--skip--
Matahari menyinari paginya.di mengeliat hari sudah 8:23 pagi.nasib hari ini cuti semesta.sehun dengan malasnya bangun tempat yg ditujuinya semestinya kebilik air untuk membersihkan dirinya.seusai sahaja membersihkan dirinya.sehun mengambil beg galasnya yg selalu dibawa kesekolah. Dan menuruni tangga dilihat kearah meja makan kelihatan mereka semua menikmati sarapan pagi.sehun tidak ambik peduli malah kakinya menjejak ingin keluar.
" kamu nak pergi mana ? Jom makan sekali,sekarangkan cuti semesta".hye sun memandang sehun dengan mata yg tajam.sehun hanya memandang hye sun dengan pandangan sinis.
" saya nak keluar pergi library dengan kawan,tak apalah omma,saya dah kenyang",sehun memandang appanya lalu kakinya bergerak untuk keluar.
" budak bajet pandai,",kai dengan lurusnya mengata sehun.suho disebelahnya memandang kai dengan tajam.
" Kaiii ,",suho menekan nama kai agar sopan tetapi kai mengedahkanya.
" tak apalah hye sun,mungkin dia masih tak boleh terima,",encik oh memandang hye sun.hye sun hanya tersenyum.
" appa ? Sehun pergi library dekat mana ?".suho memandang encik oh sambil mengangkat keningnya.
" xoxo highschool's dengan kawan-ii nya",encik oh berkata dan menyuap sandwich kedalam mulut.
" gomawo appa.suho nak pergi ikut sehun juga lah",jawab suho dan mengambil pinggannya kearah sinki untuk mencucinya.selesai sahaja mencuci suho mengambil kunci kereta dan berlalu pergi.encik oh tersenyum melihat perlakuan suho terhadap sehun.
TBC-
YOU ARE READING
Brothers ? [ Sehun
Teen FictionSehun seorang budak yg baik,rajin, pandai,selalu mendapat pujian orang ramai tetapi sejak appa nya mengahwini seorang perempuan yg tidak tahu dimana asal usulnya kini sehun menjadi sasaran kepada empat orang hyung tirinya.salah seorang daripada hyun...