Jem

7 2 1
                                    

Nadat we gingen slapen hoorde ik een geluid het kwam vanuit mijn koffer. Ik maakte de rest wakker . Kimberly nam haar camera en volgende alles mee.
Ik deed mijn koffer open en keek verrast de robot van mijn papa werkte ineens ik pakten hem op en hij flipte dus zette ik hem op de grond ik zag dat er onderdelen ontbraken. Jem de robot gaf een hologram uit het was een plaats met staken buizen die geluid maakten door de zee.
Toen liet hij een kaart zien .
We moesten daar naartoe gaan waarom who knows .
We stolen Rio's auto en reden naar de zee.
Toen we aankwamen zagen we dat het afgesloten was . lore klom erover en maakte de poort open en zei : als niemand anders het doet doe ik het .,
We gingen naar binnen en ik hoorde dat er een verkeerde noot kwam uit één van die buizen we keken allemaal de welke het was.
Kimberly vind een tekentje op één van die buizen ik luisterde en het was die buis ik draaide er aan .
Het tekentje gaf licht en gaf een straal naar de balken op de grond je zag dat die balk een beetje los zat lore deed hem open er zat een doosje in ik pakte het er uit en keek wat er in zat eerst wist ik het niet wat het was maar toen zag ik dat het onderdeel was.
Ik wou het in de robot steken maar er kwam iemand aangerend Jem kroop achter mij .
Ik keek even goed om te kijken wie het was en het was maar Rio.
Hij vroeg wat we hier deden ik legde heel het verhaal uit.
Ma het lange verhaal besloot hij ons te helpen want ik had ondertussen al door dat we de onderdelen van Jem aan het zoeken waren .
Toen we terug waren bij de verblijfplaats waren vroeg ik waarom in het huis van Veronica woonde hij zei dat hij haar zoon was. We waren allemaal in shock .

Forever And AlwaysWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu