Ma aflam in fata cladirii in care urma sa se tina concursul care avea sa imi marcheze existenta. In jurul meu erau zeci de adolescente extaziate, care deja se visau castigand. Un domn cu o mapa neagra a iesit in fata usilor mari privindu-ne curios.
-Fetele care isi vor auzi numele acum sunt rugate sa ma urmeze. A fost tot ce a spus acesta dupa care si-a indreptat din nou privirea spre mapa sa. Am ascultat atenta numele enumerate de acesta si am privit cum locul devenea tot mai gol.
-Maia Gomez! S-a auzit, iar eu mi-am ridicat privirea ca trezita din vis. M-am indreptat cu pasi timizi catre intrare, apoi spre sala mare unde urma sa aiba loc concursul. Am ramas uimita privind in jurul meu. Erau aproximativ 50 de fete si tot atatea pupitre. Ne- am asezat fiecare la cate un pupitru si am privit foile goale din fata mea. Acelasi domn care ne selectase mai devreme a intrat in sala mare si ne-a explicat regulile concursului. Acesta consta intr-un set de 20 de intrebari depre cei din formatie si cine raspundea la toate intrebarile era declarat castigator. Tot corpul imi tremura de emotii si eram sigura ca nu as stii sa mai spun nici cum ma cheama. Intrebarile au trecut surprinzator de repede si erau legate in mare parte de modul in care s-a cladit formatia, anii in care au scos diferite piese insa si despre viata personala a acestora. Raspunsurile mele au venit natural, ma simteam de parca ii cunosteam de o viata pe toti insa in jurul meu fetele se imputinau cu fiecare intrebare pusa. Ajunsa la ultima intrebare am constatat ca mai eram trei fete acolo. Intrebarea a fost rostita iar eu am scris raspunsul automat pe foaia din fata mea dupa care am ridicat-o pentru a putea fi vazut raspunsul. Mi-am strans pleoapele emotiile punand din nou stapanire pe mine, neindraznind sa privesc pe nimeni. ---Si cea care va avea onoare de a merge in turneu cu 1 D este...Maia Gomez.
Ce?Asta nu poate fi adevarat! Am deschis un ochi asigurandu-ma ca nu este inca unul din visele mele, apoi pe celalat si cand am vazut ca totul este real am inceput sa tip si sa sar in sus ca o nebuna. Am fost felicitata apoi mi s-au dat detaliile plecarii spunandu-mi ca atunci ii voi cunoaste si pe baieti apoi m-am indreptat euforica spre casa.
Telefonul a inceput sa vibreze in buzunarul meu si am raspuns imediat cand am vazut ca cel care ma apela era Luke.
-Hei, ce faci? Am intrebat entuziasmata.
-Um, bine, tu?
-Doamne ,nu o sa iti vina sa crezi. Stii concursul ala...
-Chiar despre asta voiam sa vorbesc cu tine.
-Am castigat Luke, iti vine sa crezi, voI merge in turneu cu ei!
-Tocmai asta e Maia, daca pleci cu ei, intre noi se termina tot.
-Doar nu vorbesti serios?! In cazul asta Luke nu imi ramane decat sa iti spun adio. Si am inchis apelul fara ca el sa imi mai poata raspunda.
CITEȘTI
Never lose hope
FanfictionPoate un concurs sa schimbe viata cuiva? Maia afla asta pe pielea ei atunci cand castiga un concurs ce o aduce in fata celor de la 1D.Baiatul cu ochi albasti si par ciufulit ii atrage atentia imediat si intre ei se infiripa o frumoasa poveste de dra...