...doruk'un eski sevgilisi Su.. Normalde bizim mekanda asla takılmazdı ama acılarımdan zevk alacağı için koşa koşa gelmiş olmalı.Sessizlikten yararlanarak:Ooooo kimler gelmiş,diyerek hem cırtlak sesini duyurmuş hem de ortamı gergin hale getirmişti.. Doruk'un gözleri bendeydi,ama bu sefer su'yu bozmaya niyetim yok. Doruk la el ele suyun yanından geçtik ve her zamanki yerimize oturduk. Doruk dudağıma bir öpücük kondurdu kötü bakışlara inat.. Müzik devam etti.Herkes eğlenmesine geri döndü. Mekanın dj ni hiç anlamıyorum resmen olay çıkması için ses kesti.. Her neyse eğlenmemize devam ettik.kimseye aldırmadan ve suyun bakışlarının üzerimizden bi an olsun eksiltmeden. Kalkıp dans ettik. Güldük eğlendik derken sabaha karşı 5 gibi klüpten çıktık.Direk doruklara geçtim. Sanırsam üzerime bulduğum ilk şeyi giyip uyumuşum. Pek fazla hatırlamıyorum çok içmiş olmalıyım... Doruk ise iç çamaşırıyla odasındaki koltukta sızmış. Üzerini giyinecek kadar dayanamadıysa demekki.. Doruk un yatağından kalktım.Elimi yüzümü yıkadım bi duş aldım bornoz ile doruk u uyandırmaya gittim.Her tarafı ağrıyordu. Onu da hemen duşa soktum. O duştayken yüz bakımımı yaptım.çıktığında kendine gelmişti beline sardığı havluyla çok sexy gözüküyordu yanıma geldi;sevgilim bornoz terletmedi mi çıkarsana,dedi. "Tamam sevgilim üstümü giyinip geliyorum"deyince biraz bozuldu ama yapa bileceğim bişey yoktu. Yorgun ve dünden kalan biraz da sinirliydim. Üzerimi giyinip aşağıya inmemle sinirim ikiye katlandı. Nedeni ise kimden geldiği belli olmayan gazete ve ardından gelen gazeteciler. Gazetenin ilk sayfa manşeti"ANNESİ MEZARDA KIZI SEX BAŞINDA" haberi okur okumaz şok geçirdim.Doruk'la dans ederken fotoğrafımızı çekip alakasız bir başlık koymuşlar. Doruk'a seslendim koşarak indi o da görünce şok oldu ve sinirlendi. Ama en çok hayrete düştüğüm konu başlığın açıklamasıydı. Gizemli şüpheli ve tehlikeli.. Ilk ben okudum yüz ifadem nasıl bi renk verdiyse Doruk korkup gazeteyi elimden aldı.(Acaba Alevi korkutan o haberde ne yazıyor!..)