Początek Końca - Czyli opowieść o tym jak aŁtoreczki przejęły władzę

301 36 2
                                    


1# Początek Końca - Czyli opowieść o tym, jak aŁtoreczki przejęły władzę

***

Zaczęło się niewinnie. Bo od wattpada. Potem jednak powoli opka i tffory zaczęły się przedostawać na rynek wydawniczy. Zdemoralizowana (ewentualnie odmóżdżona) młodzież, która była odbiorcami tychże dzieU stała się podstawami nowego kultu - wierzono w nim, że opkolandia istnieje, aŁtoreczki to prorokowie, którzy są w stanie ją zobaczyć, a każda dziewczyna potrzebuje swojego rumaka na białym księciu (rasizm level hard) i uprawiania z nim płci, by przeżyć. Wyznawcy i wyznawczynie kultu nazywali się Mary Sue i Gary Stu, ale żeby uzyskać ten tytuł trzeba było spełnić pewne wymagania. Dlatego wytępiono starsze pokolenia, które buntowały się przeciwko opkolonizacji, bo przecież każdy wie, że prawdziwe bohaterki opowiadań nie mają rodziców/rodzice zachowują się jakby ich nie było. Tak więc, kiedy to już się stało, zaczęła dokonywac się Ostateczna Faza Opkolonizowania Świata. Zniszczono rządy i urzędy państwowe, pieniądze brano z powietrza, a brzydcy ludzie zostali zesłani do Kolonii Dla Podludków.

***
To mój dziki tfffur, który powstał w zamyśle rozśmieszenia czytelnika brakiem inteligencji aŁtorek i aŁtorów (chociaż tu akurat znacznie żadziej. Najwyraźniej faceci są bardziej odporni). Pozdrawiam, Sójka ;)

Rzeczywistość Vs. WattpadOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz