Kolonia dla Podludków, czyli przykład wielkiego błędu aŁtoreczek

208 34 10
                                    

3# Kolonia dla Podludków, czyli przykład wielkiego błędu aŁtoreczek

***
Kolonia to miejsce gdzie zsyłani są ludzie, którzy:

a) Są brzydcy
b) Nie mają idealnej figury i nie mogą wpieprzać pizzy, żeby nie utyć
c) Mają pryszcze i/lub inne zmiany skórne
d) Są inteligentni
e) Noszą okulary
f) Nie chadzają na imprezy co noc
g) Nie zgadzają się z rządami aŁtoreczek
h) W jakiś inny sposób odbiegają od normy i/lub wykazują się oryginalnością.

Tak więc na tym etapie naszej opowieści pojawia się Maddy. Maddy ma popielate włosy obcięte na wysokości jej linii szczęki, nosi okulary, a żeby nie posiadać zbędnych kilogramów już nigdy więcej, ćwiczy i jest na diecie. Jak każdej nastolatce zdaża jej się mieć pryszcze i próbuje maskowac je korektorem. Ma małe, brązowe oczy i wąskie usta. Uwielbia naukę w szkole którą potajemnie zorganizowano w Kolonii, a szczególnie podoba jej się chemia i geografia.

Maddy skrywa jednak pewien sekret. W takemnicy przed wysłannikami aŁtoreczek, którzy mają wypatrywać potencjalnych nowych ,,pisaŻy'', dziewczyna pisze poezję. Jednak zawsze marzyła o napisaniu powieści, a raczej dramatu, który kończyłby się słodko-gorzko i wyciskałby ludziom łzy z oczu. Ale to ryzykowne przedsięwzięcie. Co by było, gdyby strażnicy Kolonii (oczywiście wszyscy oni należą do ganków i umiejo szczelać) zauważyli to i wcielili ją pod przymusem do grona aŁtoreczek? Maddy nie chciała wyjeżdżać z Kolonii. Bycie Podludkiem całkiem jej odpowiadało.

Poszła jednak do swoejgo mentora, jednego z najstarszych żyjących ludzi (pamiętajmy o tym, że starsze pokolenia wytępiono) w Kolonii i opowiedziała mu o swoim marzeniu. Zgromadzenie w jednym miejscu wszystkich myślących ludzi było jednym z największych błędów aŁtoreczek, bo jak się okazało, siła umysłów wielu i ich połączony wysiłek sprawiły, że stworzono plan przywrócenia świata do jego pierwotnego stanu. A do tego potrzebny był szpieg, który przeniknąłby do struktury władzy i zawiadywał o posunięciach aŁtoreczek. Kto był świetnym kandydatem? Nasza początkująca pisarka i okularnica, Maddy.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jul 04, 2016 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Rzeczywistość Vs. WattpadOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz