Arkadaşlar Oy ve vote atın lütfen.Emek veriyoruz.
Sabah yine her zaman ki gibi geç kalkmıştım.Aşağı indiğimde saatin 11.00 olduğunu görmemle hemen geri odama gittim ve giyindim.Merdivenlerden aşağı inerken annemin yeni uyanmış halini görünce kıkırdadım ve yanağını öptüm.Okula geldiğimde nefes nefeseydim.Sınıfımın önüne geldiğimde nefesimi düzenledim ve sınıf kapısını tıklattım ve girdim. Gözlerim edebiyat hocam bay çok bilmiş Mehmet hocayı ararken karşımda bir adet dergilerden fırlayan birini görmeyi beklemiyordum.Bakışları üzerimdeyken beni süzdüğünü farkettim.Çok yakışıklıydı.Yerime geçmem için izin verdiğinde yavaşça yerime geçtim.Ilgın sinirli bir şekilde bana bakıyordu.Böyle bakmasının sebebini biliyordum bugün okula beraber gidicektik fakat ben uyuyakalınca tek başına gelmiş olmalıydı.Onu yavru köpek bakışları attıktan sonra sınıfa göz gezdirdim.Kızlar ağızlarının suyu akarken erkeklerin nefret dolu bakışları hocamızdaydı.Hocamızın adı neydi ?
Hocamız bir anda tahtaya birşeyler yazmaya başladı.Dikkatle onu inceliyordum.Kasları olduğu belliydi.Kol kasları her yazışında daha da ortaya çıkarken kızlardan Elizabeth in bir ah çektiğini duydum.Tabi haklıydı.Hoca tahtadan ayrıldığında tahtada yazan isimi okudum"Pars Erez"