okulu tanıma (5. sınıf)

259 7 1
                                    

Merhaba ergenliğe yol açmış minik kuşlarım bu bölüm sizlere özel şimdiden 5 ten büyükler okumasına gerek yok .

Öncelikle okula girdiğinizde içinizde bir heyecan hissedeceksiniz sakın bu heyecanı abartmayın aksi halde her an rezil olabilme ihtimaliniz var panik kelimesini unutuyoruz o halde daha çok yeni olduğunuz için derslere aşırı çalışmanıza hiç gerek yok dikatinizi çekiyorum aşırı çalışmayın  notunuz mutlaka 85 ve üstü olmalı 5. Sınıfta kimse tembel olarak piyasaya çıkmak istemez değilmi ? Bu konuda anlaştık o zaman.. ilkokul arkadaşlarınızın çoğu yanınızda olacağı için alışmak uzun sürmez  teneffüs zili çaldığında kitabı defteri bırakıp doğru lavaboya gitmelisiniz güzellik olsun diğer ihtiyaçlar olsun hepsini halledin bu işte avantajınız şu  birincisi bahçeye çıktığınızda sizi rezil edicek tüm tehlikeler ortadan kaybolacak ikincisi ve en önemlisi ortaokula geçmiş hala tuvalet izni istiyo cümlesini kuran öğretmen derdinden korunmuş olacaksınız..
Tekrarlamak istiyorum tenefüslerde bahçeye çıkın ögrenciler sizinde o okulda olduğunuzun farkına varsınlar.. Tamam bu kadar ciddiyet yeter oyun vakti kesinlikle kendini popi zanneden gerizekalılar gibi kol kola girip bahçede dolaşmayın aksi olursa büyük sınıflar tarafından dedikodu yağmuruna tutulursunuz benim tavsiyem ben ortaokulluyum oyunu falan bıraktım demek değil bir adet voleybol topu ve kız erkek karışık bir grup ile çılgınlar gibi voleybol oynamak nasıl oynadığınız umrunuzda olmasın ama o kadarda kendinizi salmayın nolur nolmaz.  Baksana şu kıza topu mal gibi atiyoda dedittirmeyin.
Bol bol sosyal aktivitelere katılın ben voleybolu şiddetle tavsiye ediyorum bide güzel  oynayınca okulda 8. Sınıfın popiliğine temel atmış olursunuz özet: voleybol cool bir spordur öğrenin !
Popi olma hayalleriniz varsa Arkadaş çevrenizi olabildiğince genişletin diğer sınıftaki 5. Sınıflar sizi adınıza kadar tanısınlar ki popi olasınız..
En önemlisi de fazla yalaka pısırık olmamak şartıyla arkanızı kollayacak sizden büyük sınıflardan mutlaka tanıdığınız olmalı..

5 voteye 3. Bölüm geliyo canlar merak etmeyin ilk 5 bölümünüz yazılı duruyo oylarınızla yayınlanacak ! <3

Ortaokul Tavsiyeleri Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin