Yg atas tu muka Aqiz... Hehehe author ni dh x de idea nk letak muka spe... Watak Azrul bab 4 bru author tunjuk gmbr dia...
_________________________________________"Azrul balik nanti boleh tak saya nk jumpa awak ada hal yang nak dibincangkan?"kata Aqiz.
"Boleh je nanti kita jumpa kat perpustakaan."kata Azrul.
"Thanks Azrul.😊"
"Welcome."kata Azrul sambil melangkah menuju ke kelas mereka.
Waktu balik di perpustakaan
"Ada apa Aqiz nak jumpa saya?"tanya Azrul sebaik sahaja duduk di hadapan Aqiz.
"Saya nak awak berjaga-jaga kerana saya rasa kita bertiga sedang diperhatikan. Awak pun tahukan bahawa Vampire dark sudah turun ke bumi dan sekarang saya rasa Victoria sedang mengumpulkan kuasanya. Fenomena bulan berdarah tak lama lagi akan berlaku tinggal 4 bulan sahaja lagi."kata Aqiz.
"Apa yang akan terjadi apabila fenomena bulan berdarah berlaku? Saya hanya tahu yang peperangan akan berlaku itu sahaja."kata Azrul.
"Apabila fenomena bulan berdarah berlaku pintu gerbang antara dunia Vampire dan dunia manusia akan terbuka dan perperangan akan berlaku. Kita harus mengumpulkan kuasa kita jikalau tidak bumi akan berada dalam bahaya."ujar Aqiz.
"Jadi apa yang kita patut buat dengan keadaan sekarang yang tidak stabil? Kan awak ada kata yang ada orang sedang perhatikan kita jadi macam mana kita hendak berlatih?"tanya Azrul.
"Hal itu awak tak perlu risau kerana saya sudah sediakan tempat untuk kita berlatih. Istana saya yang berada di Bumi ini cukup tersembunyi dan mempunyai kawasan yang cukup untuk kita berlatih. Tapi sebelum kita masuk ke sana kita perlu pastikan yang dikalangan kita tidak mempunyai pembelot."kata Aqiz.
"Jangan risau, saya akan pastikan yang dikalangan kita tidak mempunyai pembelot. Kita akan menjalani ujian seorang demi seorang sebelum dibeenarkan masuk ke dalam istana awak."kata Azrul.
"Pasal itu awak tak perlu risau. Istana saya hanyalah sesetengah sahaja yang boleh melihat dan orang itu adalah pahlawan kita cuma saya takut kalau ada yang membelot kita. Susah nak cari mereka tapi pembantu saya akan bantu awak membuat ujian tersebut."kata Aqiz.
sementara itu
" Ouh... macam tu ye kau punya rancangan. Aku harus laporkan kepada mereka secepat mungkin. "kata seseorang.
________________________________________________
Sorry sbb sis dh lme x update... Mianhae(⌒o⌒)
YOU ARE READING
The Apokalips
AdventureQistina Balqis atau dikenali sebagai Aqiz adalah seorang puteri di negara Vampire Country. Tetapi disebabkan oleh peperangan yang berlaku di negara tersebut Aqiz telah dihantar ke bumi. Dia mempunyai tugas iaitu mempertahankan manusia daripada kekej...