1.7

946 82 24
                                    

Myeonnie'm: Hayatım
Ben geldim
In hadi

Xingie'm: Tamam sevgilim
Geliyorum

Jun Myeon mesaja bakıp gülümsedi. Sevgili olduklarından beri ilk kez görüşüyorlardı. Sevgili olmaları ergenler gibiydi evet ama o anki şartlar bunu gerektiriyordu. Hem mesaj yolu ile değil de yüz yüze olmuş olsaydı, Yixing'i asla ikna edemezdi.

Kapının önünde duvara yaslanmış beklerken açılan kapı ile gülümsedi ve bakışlarını oraya yönlendirdi fakat çıkan Yixing değil, bir teyze idi.

Teyzeye küçük bir selam verdikten sonra açık kalan kapıdan içeri girip asansör kapısının önünde beklemeye başladı.

Kısa bir süre sonra asansör yerine merdivenlerde görünen beden ile gülümsedi. Yixing ise şaşkınca gülümseyerek ona bakıyordu. Tek sorun ikisinin de kalbinin sol.göğüslerinde değil, ağızlarında atması idi.

"İçeri nasıl girdin?"

"Süper güçlerim var benim, bilmiyor musun?"

Myeon kaşlarını kaldırarak sorduğunda Xing kıkırdadı.

"Unutmuş olmalısın."

"Öyle olmalı."

İkisi de birbirine baktı bir süre. Ardından aynı anda küçük bir kahkaha attılar.

"Çıkalım mı? "

Jun Myeon sorduğunda Yixing kafasını salladı hızla. Myeon gülümseyerek heyecanla kafasını sallayan sevgilisine bakıp gülümsedi içten bir şekilde. Karşısındaki bedeni dikkatle süzerken olan tek şey kalbinin daha da hızlanması idi.

Hızlanan kalbi ile sevgilisine yaklaştı iyice. Yixing de kendisine yaklaşan sevgilisine yaklaştı yavaşça.

Jun Myeon ona tam anlamıyla ulaştığında kollarını onun beline sardı, ufak bir korku ile olsa da.

Yixing de ellerini kendisini saran kolların üzerine koydu ve gülümseyerek ona baktı.

"Xingie?"

"Efendim Myeonnie?"

"Seni... öpebilir miyim?"

Yixing gülümsedi. Ardından sevgilisinin isteğini yerine getirip dudaklarını Myeon'un dudaklarına bastırdı.

----------
Sonunda buluştular amk soaosjjsjsjs

DESTINY'YE DE BAKIN AMAA 😔😔😔😔

KAKAOTALK||SULAY [◆5]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin