12 wpadek

165 19 10
                                    

Dobrze, kutafoniarz masz w ciry skarbie :))

1. Kiedyś z siostrą "sprzedawaliśmy" przed domem trawę i liście po czym podeszli do nas policjanci i mama miała przejebane, bo mieliśmy zarzut sprzedawania narkotyków (miałem wtedy 6 lat madafaka) 

2. Gdy miałem 7 lat w szkole było karaoke. Tak się wczułem, że zwaliłem komputer z biurka i tablicę.

3. Jakiś żul pod sklepem mi powiedział, że jestem bardzo pociągający i, że gdyby był gejem to by mnie wygrzmocił (4 lata miałem) do dziś wiem o tym tylko ja ._.

4. Ostatnio powiedziałem do babci zamiast "ruszaj się no", "ruchaj się no" :')

5. Dwa lata temu moja siostra wsadziła mi banana do spodni, zapomniałem o nim i poszedłem tak do szkoły................

6. Popłakałem się jak babcia mi powiedziała, że jej koleżanka mnie lubi (ciąga mnie za policzki no.)

7. Poznałem dziewczynę w internecie i jak gadaliśmy pierwszy raz na skypie weszła moja babcia i zaczęła robić wykład, że jak chcemy mieć dzieci to ona mnie nauczy jak dobrze gumkę zakładać...

8. Farbowałem siostrze włosy na krwistoczerwony kolor i miałem całe ręce i twarz w tej farbie ujebane i akurat wtedy sąsiadka przyszła. Sami sobie wyobraźcie reakcję.

9. Na zakończenie podstawówki moja wychowawczyni przez 15 minut gadała jakie mam "CUDOWNE OCZKA, TAKIE SĄ BŁYSZCZĄCE" ........................................................................................

10. Popłakałem się jak się dowiedziałem, że zaklęcia z Harry'ego Potter'a nie działają (6 lat)

11. Miałem zrobić babci i jej koleżance herbatę, zamiast cukru wsypałem paprykę. PAPRYKĘ.

12. W zimę wyjebałem się na ulicy prosto pod samochód. Reakcja bezcenna. SPOKOJNIE, SAMOCHÓD STAŁ.

Nominuję adusiadupusia no. Bo moge.


Hey, Angel {H.S}Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz