❌Paranoia❌

30 0 1
                                    

Eram confuz.Cine se joaca in felul ăsta cu mine?

*
Ora 00:05
Obisnuiam sa vorbim la ora asta.Mda, Tudor , treci peste!

Bubuituri groaznice se aud in usa principala.Eu tresar, mai ales ca eram singur acasa.Probabil e o farsa.Dupa nici 10 secunde se aud din nou puternic.

!Mesaj nou!

Răspunde la uşă, iubitule.
-R

Asta e prea de tot.Ma duc la bucatarie iau un cutit zdravan si ma duc la usa.Bătaile nu incetau.Ma uit pe vizor si vad pe cineva cu o glugă pe cap.Avea parul castaniu care i cadea in jos pe hanorac.Fara sa mai gandesc deschid usa.Isi ridica capul si o pot vedea.Ramona!

Dispare.Doamne era chiar ea.Cine ar fi crezut?..

**
07:12 A.M.

!Mesaj nou!

Bună dimineața , soare!
-R

Reply:Ramona unde te ascunzi?

!Mesaj nou!
Unde te astepti mai putin.
-R

Reply: Spune-mi unde.

!Mesaj nou!
Nu crezi ca stii prea multe,Tudor?
-R

Putin ciudat.Nu mai raspund ma pregatesc de scoala.

La scoala lucrurile paranormale continua.In timp ce fugeam catre clasa, vad silueta unei fete care arata la fel a Ramona trecand pe hol grabita.Alerg dupa ea.O vad intrand la baie.Dau buzna.Tot ce aud sunt țipete asurzitoare.

-Aaaa!

Fetele din baie se speriasera la vederea mea.Nici una din ele nu era Ramona.Acum imaginatia imi joaca feste.

-Hey.
-Hey, zic eu plictisit catre Andra.
-Ce mai faci, defapt ce-ai mai facut in ultimul timp?
-Nimic interesant.M-am plictisit.
-Pai atunci, de ce nu iesim?
-Credeam ca esti suparata.
-Si eu la fel.
-Amuzant.

Cum nu aveam de ales am zis sa i dau o sansa Andrei.Ce aveam de pierdut, nu?
*

Cand ajung acasa ,langa biroul meu vibra telefonul. Ma duc sa il verific.

!Mesaj nou!
Nu cred ca vrei sa mergi cu Andra.Ma voi supara daca o faci.
-R

Reply:De ce te bagi ma rog?

!Mesaj nou!
Fă-o.O sa vezi tu .
-R

***

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 03, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Convorbirea/Vol. 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum