4Life-1

28 1 0
                                    

sebelum baca chapter ni kena baca sipnospsis dia dulu...nanti tak faham...kesilapan tatabahasa dn typo harap dimaafkan...

the fanfics will start...

PARK YURA->KIM YURA

yura berjalan ke dorm baru nya untuk berehat...untuk first day yura...pengetua beri peluang untuk yura berehat kerana lagi 10 minit waktu pembelajaran sekolah itu akan berakhir...jika yura masuk kedalam kelas itu pun takkan dpat belajara apa apa...kelas yura ialah 3crystal...setibanya di dorm 365...yura terus membuka pintu dan mengheret beg nya kedalam dorm itu...katil nya di tingkat atas jadi yura berasa agak selamat...oleh kerana pengetua kata lagi 10 minit sesi pembelajaran sekolah itu akan habis...yra mengambil peluang untuk mencuci lua yang terkena peluru semalam...yura mengabi air suam dan letakkan di atas meja ruang tamu...

sedang khusyuk yura mencuci luka ang tak berhenti berdarah tu...seorang namja masuk kedalam dorm itu...

???: kau new student tu yer...

yura: yes i am...kim yura imnida...

???: muka kau macam perempuan nama pun sama...nama aku jeon jungkook...panggil aku kookie...

yura: nae...(sambung basuh luka)

kookie: tangan ko tu kenapa...

yura: kena peluru

kookie: bwo...macam mana boleh kena peluru...

yura: (alamak kantoi lah nanti..takkan nak bagitau dia aku ni polis...)ahhh...tadi masa saya nak datang sini...ada makcik nak kena rompak... saya tolong lah...pastu perompk tu tembak saya...

kookie: owh sini aku tolong...

yura: tak per...saya boleh buat sendiri...

kookie: jangan degil boleh tak...kau ni keras kepala macam yeoja...(ambil kain lap darah yang keluar dari luka tu..)

yura: (nak buat macam mana aku memang yeoja...)yah....sakit ahh...slow slow ahh sikit...

kookie: wei yura lembut nya kulit kau...

yura: ermm...aku pakai lotion...hehe...

kookie: dah siap...sekarang ko pergi mandi...jap lagi aku nak mandi pulak..

yura: gomawo kookie...

BERSAMBUNG....SORRY KALAU TAK BEST...KESALAHAN TYPO HARAP SEKALI LAGI DIMAAFKAN...

ⓘ♡ⓤ4LIFEWhere stories live. Discover now