Kapitola 1

49 2 1
                                    

"No tak, Bello!"
"Já nevím.."
"Víš jak moc krásně tam bude? A už je ti 20, měla by sis konečně najít nějakého kluka napořád."
"Meddie, já s nimi narozdíl od tebe jen nešukám, víš? Normálně se s nimi taky bavím." obě jsme se zasmály.
"To máš pravdu, no, ale to je mi teď jedno.. Pojedeš teda na tu dovolenou? Prosíííííííííím!"
"Hmmm.."
"Jen tři týdny!"
"Nooo.."
"Určitě to bude super!"
"Já o tom doma popřemýšlím a zítra ti napíšu, ju?"
"No dobře." podívala se na mě otráveným obličejem.
Vstala jsem od stolu, zamávala Meddie a vyšla z kavárny.
Po cestě domů jsem dost přemýšlela. O dovolené a o tom, že má Meddie pravdu. Měla bych si někoho najít a vykašlat se na ty kluky, kteří si jen zašukají a utečou. Už mi celkem chybí ten pocit, že vás někdo miluje.
Nejvíce mi však chybí ten láskyplný sex. Víte co, s chlapem, kterého neznám to není ono a s vibrátorem už vůbec. Než jsem došla domů, byla jsem rozhodnutá. Jedu. Vytáhla jsem svůj mobil. Když jsem se podívala na čas, zjistila jsem, že jdu teprve 5 minut a jsem rozhodnutá. Vytočil jsem Meddiino číslo.
"Jedu."
"Cože Bello?"
"No ta dovča, jedu s tebou."
"Fakt? Tak to je super! Bože, ani nevíš, jak moc jsem ráda!"
"Kdy a kam se Teda jede?"
"No, mám u cestovek kamarádku, která nám u jejího šéfa zařídila, víš jak to myslím, úžasnou dovolenou v Chorvatsku v 5ti hvězdičkovém hotelu. Doprava je letecky, takže se nebudeme muset trápit v autě těch deset hodin. Co ty na to?"
"No a co je to přesně za místo?"
"Je to město Vela Luka na ostrově jménem Korčula. Z letiště se stačí potom jen dostat do přístavu a trajektem se svézt na ostrov. Tam už máme zařízený odvoz."
"Tak dobře."
"Fakt?"
"Jo."
"Nekecáš?"
"Ne."
"Vážně?"
"Chceš abych si to rozmyslela?"
"Už mlčím."
"Fajn."
"Jo a jede se za dva dny, Jo?"
"Cože?"
"Pa!"
Slyšela jsem pípání po ukončení hovoru. To je ale koza. Takhle mě naláká.
Po krátkém nadávání jsem se rozhodla balit věci. Při pokusu vytáhnou svůj kufr z vrchu skříně jsem na sebe shodila neskutečnou haldu prachu. Uvědomila jsem si, že jsem na dovolené dlouho nebyla a tak to nyní považuji za povinnost jet do toho Chorvatska.
Otevřela jsem svoji skříň. Vypadla na mě hromada oblečení. Rozhodla jsem se, že když tam budu chtít někoho sbalit, musím si vzít vhodné oblečení. Vytáhla jsem speciální krabici, ve které jsem měla schované všechno spodní prádlo. Vykašlala jsem se na klasické kalhotky a podprsenky a svůj kufr jsem zaplnila krajkovanými podprsenkami a rudými tanga. Přibalila jsem si mini sukně, krátké kraťasy, koktejlky, crop topy a trička a tílka s velkým výstřihem. Hodila jsem tam ještě pár plavek od Calvina Kleina. Nesmím zapomenout na hygienu a proto jsem ještě přidala normální věci jako kartáček, pasta, hřeben, šminky, tampóny, ručníky a opalovací krémy. Jelikož miluji potápění, přihodila jsem brýle a ploutve. No ani nevíte, jak vtipně to bude vypadat. Taková velká slepice se bude potápět mezi malými dětmi.
Když jsem svůj kufr chtěla zavřít, uvědomila jsem si, že nemám to hlavní. Skočila jsem do koupelny a ze skříňky jsem vytáhla 3 balíčky kondomů, které jsem následně hodila do kufru. Pro jistotu jsem si ještě jeden dala do příručního zavazadla.

"Nikdy nevíš." zasmála jsem se.

Kufr jsem bez problémů zavřela a vítězně se usmála. Můžeme vyrazit!

Ahoj!
Tak tedy rozjíždím nový příběh. :-)
Snad se vám bude líbit!
Dejte mi vědět hlasováním nebo v komentářích, jestli mám pokračovat! Díky <3

xx

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 05, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Ďábelská DovolenáKde žijí příběhy. Začni objevovat