Ani karşılaşma

282 6 7
                                    

Arkadaşlar çok kötü şeyler oldu oyuzden yeniden yazmak zorunda kaldım bide karakterlerin yerlerini değiştirdim umarım beğenirsiniz çünkü sizin beğenmeniz benim için çok önemlii.Sizii oo güzel yanaklarınızdan öpüyorummm =) Bu arada resimdeki Burak Yaşar...

    Yine dalıp gitmiştim.Sanki dışı ile içi birbirine zıt kutuplardaydı.Dışı bir insanın tüylerini ürkütecek kadar keskin içi ise bir karıncayı incitemeyecek kadar yumuşak.Bunlar benim gördüklerim şeyler tabii.O soruları ben ise onu çözmeye çalışıyorum.Aynı bir inek gibi.Lise'de son sınıf olduğumuzdan dolayı sınavımız vardı herkes çok çalışıyor ama o herzaman düzenli ve tertipliydi geçen senelerdede başını testten kaldırmıyordu bu çocuk hiç sıkılmıyormu arkadaşım ben olsam bir soru çözer sıkılmaya başlardım.Aslında bu benim için çok iyi bir şey çünkü o test çözerken kafasını testten hiç kaldırmıyor buda bana onu saatlerce izleme fırsatı veriyor.Bazen test çözerken sinirleniyor galiba soruları çözemiyor hatta onu bir soru için yarım saatini verdiğini bile görmüştüm.Bu düşüncelerimin içinden şapşal Gazmze'nin!! dürtmesiyle sıyrıldım.Ona dönüp kaşlarımı çattım o ise bunu hiç aldırmadan dudaklarını yukarı doğru kıvırıp''Yine  o uyuzumu dikizliyorsun.Bak artık ona bakmaktan gözlerin bozulacak korkuyorum yanii.''dedi.Hanfendi beni umursuyormuş ay ne kadarda güzel bu sefer dudaklarını kıvırmakla yetinmedi,bu sefer 32 incisini göstererek sırıttı.Ben bu kızı bir gün boğazlayacağım hakkatten yaa.Bu düşüncelerimi bırakıp ona imalı bir şekilde''Seninle geleceğimizi düşünüyordum aşkımmm''dedim sondaki 'm'yi uzatarak oda bana şaşkın şaşkın bakıp''Sn ne ara eşcinsel oldun kız''deyip koluma vurdu.Bu kızı gerçekten seviyorum beni hep güldürüyor.Bazen gülmekten karnımın ağırdığı bile oluyor.Bu tavırlarımıza tebessüm edip''Bence bana bugün limonata yaradı.Biliyorsunki ne zaman limonata içsem kafayı buluyorum''dedim neşeli sesimle.Ben ne zaman limonata içsem gerçekten kafam bir acayip oluyor böyle farklı sarhoş gibi oluyorum.İşte böylede değişik bir kızım.

Gamze'ye baktığımda elini çenesine koymuş düşünür bir hal almıştı.Ona bakıp''Ne oldu''dedim meraklı bir şekilde.Oda yüz ifadesini ciddileştirmiş ses tonu birazcık kaba bir şekilde''Pelin bak bu sene sınavımız var.Bu çok önemli bir sınav eger kötü alırsan Mehmet amca kahrolur.Biliyorsunki baban doktor ve arkadaşlarına senin güzel aldığını söylemek ister ve seninde derslerine önem veriyor.Çok boşladın Pelin çok''dediğinde gülümsedim.Aslında doğru söylüyordu babam gerçekten üzülürdü o üzülürse bende üzülürdüm ama babamın bu aralar beni taktığı yokki her gün gece çıkıyor akşama doğru geliyor.Bu beni meraklandırsada bişey demiyorum ama özlüyorum onu yani bir insan babasını her zaman görmek ister ama işte bende onu sadece akşamları görüyorum.Başka yok!!Yüzüm asık bir şekilde test kitabımı aldım ve soru çözmeye çalıştım.Bir yandan soru çözdüm bir yandan Burağ'ı düşündüm bir yandanda babamı.Bu üç işi aynı anda yaptığım için uykuya kendimi teslim etmiştim bile.

...

''Kalk hadi uykucu Fadime!Ben acıktım benimle kantine gelll!!'' Bu kız başımın belasımıydı.Allah'ım bana lütfen tker teker ver şunları Yarabbim.Millet deliye bense akıllıya hasretim çünkü bütün etrafımda beynini yitirmiş insanlar olduğu için!!Bende ona sesimi sinirli tutmaya çalışarak''Başımın belası bak küfür etmek istemiyorum.Biliyorsunki ben İmanlı gırl'um oyuzden şimdi buradan defol git lann!!''dediğimde küçük bi kahkaha sesi duydumBu salak kız banamı gülüyor.Off benim uykum var ama yaa!Diye düşünürken yine beni dürtüp!''Sen ve imanlı girl.Güleyim bari.Lan senin her saniyen küfür etmekle geçiyor.Bide ben imanlı girl'um diyorsunöHadi o koca götünü kaldırda benimle kantine gel imanlı gırl''dediğinde yerimden hışımla kalkıp''Heeyy!!Benim koça götüm yok asıl senin o koca göt tamammı''dediğimde bu sefer koca bir kahkaha atıp koluma girdi''Tamam koca götlü meleğim ben seni her halinle seviyorum''deyip yanağima sulu bir öpücük konduru.Yanımızdan gecen kızlar bizim bu halimize kıkırdadılar bende şaka niyetli''Kıkırdamayın lan!!Oraya gelir hepinizi ayağımın altına alırım.Ben koca götlü değilim tamammıı!''Dediğimde Gamze umursamaz bir şekilde''He yav he senin hiiçç koca götün yok zaten''dedi bende bu koca göt konusunu uzatmadım ama kesinlikle öcümü alacağım.Gözüm kantinde bekleyen yemek sırasına kaydı daha doğrusu ekmek sırası demeliyim.Bu ne lan böyle!Sanırsın bütün ülke bizim kantinden yiyiyorda böyle bir sıra oluşmuş ben bu sırada hayatta beklemem ama Gamze'yi de yalnız bırakamam kii Gamze'ye doğru dönüp koluna yapıştırdım bir tane oda bana dönüp''Ne var''dedi.Lan bu kız hakkatten mal görmüyor heralde yemek sırası olup ekmek sırasına benzeyen sırayı.Sinirle''Gamze sana bir tavsiyem bok yee!!Lan görmüyormusun şu sırayı.Ben bu sırada hayatta beklemem ama seni bilmiyorum''deyip kollarımı göğsümün altında birleştirdim.Bir anda yanağımdan makas alıp''Sen bekle mızmızlar sultanı.Sen daha Gamze'yi görmemişsin.Sadece bize git masa bul''dedi ve hızla yanımdan ekmek sırasına doğru koşmaya başladı.Onun arkasından bakarken 32 diş sırıttım.Bu kız hakkatten deli ya.Bazen nereden buluyor bu enerjiyi diye düşündüğüm bile oluyor.Gamze sıraya girdiğinden beri insanların önünden geçip sıra kaynatıyor.Bazıları arkasından bağırıyor bazıları ise hiç umursamadan bekliyor.1-2 dakika geçtikten sonra Gamze karşımda ellerinde 2 kumru 2 ayranla dikiliyordu.Ona ''Ne bakıyorsun.Oturda yemeğimizi yiyelim ben çookk acıktım''deyip elimi karnıma koydum.Oda elindekileri masanın üstüne koyup yanağımdan makaz alıp oturdu.Ben iştahla yemeğimi yerken Gamze'ye baktığımda gözlerini fal taşı gibi açmış arkama bakıyordu.Onu umursamadan yemeğimi yemeye devam ettiğimde Gamze kulağıma doğru yaklaşıp kısık ama heyecanlı bir şekilde''Arkandaki masaya baakk!''dediğinde umursamaz bir şekilde arkamdaki masaya baktım ki bakmaz olaydım.Karşımda bana bakan gözlerin göz bebeğine odaklanmış gibi baktım.Bütün vücudu ile karşımda bana bakıyordu ve bende ona.Burak...

Eğer biraz daha bakışırsak kalbim güm güm atmaktan omurgalarımı kırıp dışarı çıkacağından korkmuştum.O açık yeşil gözlerinin içine düşerken benim aptal arkadaşım Gamze'nin''Öhöm öhöm''demesiyle boktan hayatıma geri dönmüştüm.Ondan gözlerimi alıp sinirle önüme döndüm Gamze bana bakıp sırıttığında dudak haraketlerimle'Sikicem belanı'dediğimde elini bir karış açık olan ağzına götürüp''Hii!!Çookk ayıp Pelin'cim eğer bir daha duyarsam ağzına acı biber sürerim hee''diyip elini ağzından çekti ve sırıtmaya başladı.Bende onu umursamadan yemeğimi yemeye başladım.İlk defa bana bu kadar uzun süre baktı.O kadar şaşırmıştımki..

Yemeğimiz bitince kalktığımızda burakların oturduğu masaya baktığımda onların çoktan gittiğinin farkına vardım.Off ya.Ahh Gamze!Ahh!!

Son ders olduğu için çok yoruldum bu yüzden Gamze'ye''Sakın beni uyandırıyım deme!Yoksa yersin şaplağı''deyip beş parmağımı gösterdim.Kollarımı sıranın üstünde birleştirdikten sonra ortada kalan boş yere kafamı yerleştirdim ve yavaş yavaş gözlerimi kapadım.

...

Saçımın okşandığını fark edince yavaş yavaş gözlerimi açtım.Karşımda Gamze tebessüm eden yüzüyle karşımda duruyordu.Saçımı okşamayı bırakıp önüme topladığı çantamı koyup''Hadi Pelin kalk.Ders zili çaldı herkes çıktı.Bende senin uyanmanı bekledim.Şimdi uyandın kalkta evlerimize gidelim''dediğinde kalkıp kollarımı açarak gerildim.Çantamı sırtıma alıp sınıftan çıktık.Kimse konuşmuyordu.Ne ben ne o.Sanki ortamı sessizlik ele geçirmişti ama bu sessizliği bozan boşboğaz arkadaşım Gamze bozdu bile.Bana''Bize gelsene lan.Hem beraber dertleşiriz hatta film bile izleriz''dedi heyecanlı bir şekilde ama ben onun heyecanına rağman soğuk bir şekilde''Hayır''dedim.Bana baktığında gözlerinde kırgınlığı gördüm.Biraz üzüldüm ama fark ettirmedim yollarımız ayrıldığında Gamze bana kısık çıkan sesiyle''Görüşürüz''deyip el salladı ama ben sadece ona bakıp evime doğru yürüyümeye başladım.

...

Eve vardığımda kapıyı çaldım.Kapıyı yine güler yüzü ile annem açmıştı.Anneme soğuk tebessümümle gülüp yanından ayrıldım.Merdivenlere gelince içimden'3 saniyede bu merdivenleri bitirirsen sana Nutella var Pelin'diyip hızlı hızlı çıkmaya başladım sonuna gelince 2. saniye tam dolacakken bitirdim.Nefesimi bile zor alıyordum.Düzensiz bir şekilde nefes alıp verdikten sonra odamın kapısını açıp hızlı bir şekilde kendimi yatağa attım.Kimse olmadığı için rahat bir şekilde etekle yatakta yarı vücudum duruyordu eteğimin kenarı yatağa zıpladığımdan dolayı açılmıştı ama umursamamıştım.Bir anda kapımın açılma sesiyle eteğime baktım kapamaya çalışsamda daha çok açmıştım.Kapımı çalmadan odama izinsiz giren annem ise şaşırmış gibi karşımda duruyordu.Bende hızlı bir şekilde yataktan kalkıp annemin önünde bittim ve imalı bir şekilde''Odama bir daha izinsiz girmessen sevinirim annecim''dedim annemde bana''Kızım niye  üstünü değiştirmedin.Hadi üstünü giy aşşağı in kahvaltı yapalım''dedi bende''Ben Gamze ile yemiştim aç değilim anne.Yinede teşekkür ederim''diyip yatağımın ucuna düzgün bir şekilde oturdum.Annemde omuz silkip odamdan ayrıldı.Yaaa bu anneler omuz silkmeyi nerden öğreniyor.Bir daha şu kadının eline telefon vermeyin sanal ortamda gezinirken böyle oluyor diye düşünürken üstümü çıkarıp banyoya girdim ve elimdekileri banyonun bir kenarına girdim.Kendimi ılık suyun içine bıraktığımda gerçekten rahatlamıştım.Uzun süren duştan sonra bornozumu giyip banyodan çıktım dolabımın önüne geldiğimde hemen ayıcıklı pijamalarımı alıp üstüme geçidim.Islak saçlarımı kuruttuktan sonra üstte dağınık topuz yaptım ve çalışma masamın başına geçip oturdum.İlk baş mal mal boş masaya baktıktan sonra üst raflarda duran test kitaplarından matematiği seçtim.Şimdi'matematikmi?'Diye sorucaksınız.Ben matematiğe aşık bir öğrenciyim.Nedeni ise soruları çözerken bu boktan Dünya'yı unutuyorum ve eğlenceli geliyor.Sizede tavsiye ederim.Elime bir tane uçlu kalem alıp soruları çözdüm,çözdüm,çözdüm.

...

Kafamı testten kaldırdığımda götüm bile tutulmuştu.Yerimden zorlanarak kalktığımda annem her zamanki gibi kapımı çalmadan izinsiz bir şekilde girdi ve bana''Hadi kızım akşam yemeği hazır babanda geldi beraber güzel bir yemek yiyelim''diyip odamdan çıktı.Babam gelmiş hoş gelmiş.Hemen merdivenlerden aşşağı indim babam masanın başına oturmuş annemin yemekleri servis etmesini bekliyordu.Bende babamın yanındaki sandalyeyi çekip oturdum babama dönüp''Baba ne zamandan beri geç geliyorsun.Neden hep geceleri çıkıyorsun''dediğimde babam yorgun bakan gözleriyle bana sanki'sen karışma yemeğine bak'gibi bakıyordu bende omuz silkip yemeğimi yemeğe başladım bittikten sonra anneme''Eline sağlık anne''diyip odama gittim kendimi yatağa atıp başımı yastığa yerleştirdim ve en güzel uykunun kollarına kendimi teslim ettim

...

ZORLU AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin