Arkadaşlar buda bizim Pelin'nin kankisi Gamze Özçelik aslında adı gibi yanaklarının tam ortasında bir gamze var ama bu fotoğrafta gözükmemiş inşallah beğenirsiniz ve bu arada bayramınız mübarek olsun bütün yaşlılarımın elinden öpüyorum sizide yanaklarınızdannn =)
Sabah gözlerimi zorlada olsa açtım ama saate bakıp hemen yine uyku moduma girdim ve sonra gözlerimi jet hızıyla açıp saate tekrar baktım.Allah beni kahretmesin derse 15 dakika geç kalmışım!!!.Bence ben delirdim.Lan!!Akşam nasıl alarmı kurmadan yattım.Ah benim olmayan beynim!Diye düşünüp elimi yumruk yaptım ve yavaşça kafama vura vura banyoya gittim.Elimi yüzümü hızlıca yıkayıp dişimide fırçaladım.Elime havluyu alıp yüzümdeki ıslaklıkları kuruttum havluyu yüzümden çekilttiğimde annem karşımda hortlak gibi duruyordu.Böyle durduğu için yerimde zıplayıp''Anne bu ne hal akşam babam yerine hortlaklarlamı uyudun git yat yaaa!!''dedim sitemli bir şekilde uyumadığı hortlak gibi bakan gözlerinden belliydi zaten ama annem böyle uykusuz olmasına rağmen yine beni bir güzel azarladı''Ahh kızım ahh!!Zaten bir gram aklın vardı sonunda onuda kaybettin.Akılsız nasıl sınavı kazanacaksın''dediğinde ben çoktan odama geçmiş üstümü giyinmiş aynada hızlı bir şekilde saçlarımı yaptım ve aşşağı indim.Annemde sanki beni ona iple bağlamışlar gibi yanımda ilerliyordu.Anneme ayakkabılarımın bağcıklarımı giyerken''Anne peşimde dolaşıcaksan git elini yüzünü yıka.Okul'uma böyle gelirsen bir kaç kişi gidip müdüre bahçede hortlak gördüm diyebilir''dedim ve hızla annemi yanaklarından sulu sulu öpüp koşmaya başladım.
...
Sınıfın kapısına geldiğimde eğilip ellerimi dizimin üstüne koydum ve düzensiz olan nefesimi düzeltmeye çalıştım.Tam doğruldum kapıyı çalacaktımki bir erkek sesi duyup irkildim''Heyy!!Pelin bekle''kafamı bana seslenen çocuğa döndüğümde gözlerimin büyümesi bir oldu.Karşımda her zamanki gibi kusursuz duran Burak vardı.Bana bakmayı kesmeden yanıma yaklaştı ve bana o güzel tınısından bir kaç sözcük söyledi''Ben çalıyım kapıyı.Şimdi bu takık hoca bana bişey demez''dediğinde ona büyülenmiş gibi mal mal bakıyordumki anlamış olacak şekilde ellerini yüzümün önünde gezindirip''Heyy!Bu takık hocadan azar işitmek istemiyorum eğer sende öyle istiyorsan beni takip et dedi ve elini kapıyı götürüp çaldığında''Gel''sesini duyunca gözlerimi hızlı bir şekilde kırpıştırdım ve arkasından onu takip ettim.Kapıdan içeri girdiğinde hocaya dönüp''Özür dilerim hocam bir daha tekrarlanmıyacak''dedi bu takık tımarhanedenkaçtığını zannettiğim hoca ona bir şey demeden kafasını salladı.Oha!Off banane yaa ben şimdi onu takip ediyorum kokusunu zorda olsun içime çekiyorum.Ahh...Kokusu..Ahudu ve manolya karışımı kendine has kokusu...Ona baktığımda sırasına oturup bana''Yanıma oturacaksan dolu''dedi 32 diş sırıtırken ahh çok güzel gülüyordu ben ona hala bakarken sınıfta kahkaha sesleri yükseldiğinde yerimde hafifçe zıpladım ve rezil olduğumu fark ettim.Sınıfa baktığımda herkes gülüyor bir tek Gamze ile takık Nazan karısı gülmüyordu.Gamze ifadesis takık ise çatık kaşlarıyla bana bakıyordu.Onu aldırmadan yerime geçip oturdum.Hoca bir anda avazı çıktığı kadar bağırıp''Pelin sultanımız bir özür dileseydiniz!!''dedi bende yerimden doğrulup''Özür dilerim''diyip yerime oturduğumda bu sefer sınıf kahkahayla gülüyordu gözüm Burağ'a kayınca dudağının kenarı ile gülümsediğini görünce omuz silkip yerime iyice yayıldım.Hoca yine o cırtlak sesiyle bağırıp''Bunu ödeyeceksin Pelin!!''dedi herhalde bütün sınıfın önünde rezil olmak gururunu incitti bizim takığı.3 ders sonra Gamze bana dönüp tam bir şey söyleyecekti ama ben onun sözünü kesip''Söyleyeceğim''dedim gözümü bir yere odaklayarak oda heyecanlı bir şekilde''Nasılll?!''dediğinde''Burağ'a onu sevdiğimi bugün söyleyeceğim.Ani bir karar biliyorum ama...Yeter!''dediğimde kısık sesle''Oha!!Bence bunu gazetelerde 1. sayfa haberi yapsınlar''deyip ellerini yukarı doğru kaldırıp''Flash flash!Pelin aşkını itiraf etti''deyip gülerken koluna yapıştırdım bir tane işaret parmağımı dudağıma götürüp 'sus' işareti yaptım ve''Sussana lan.Herkese duyurmak istiyorsan hopörlerle konuş''dedim gülerek oda kahkaha atmamak için dudaklarını sıkıp''Tamam tamam sustum.''dedi ve baş parmağı ile işaret parmağını birleştirip dudağına götürdü ve hayali bir fermuar çekip önüne döndü ve sonraki 2 ders boyunca benimle hiç konuşmadı bende dün ona çok kaba davrandığımı hatırlayıp dürttüm.Bana hızlı bir şekilde dönüp gözlerimin içine baktı sanki benden bir şey söylememi bekliyordu.Seni gidi seni benden özür bekliyor yaa!!Hemen söze başladım''Gamze senden özür dilerim öyle davranmak istememişitim''dedim hızlı bir şekilde.O benim gözlerimin içine baksada ben gözlerimi ondan kaçırıyordumki bunu fark edecekki''Asıl ben özür dilerim.Romantizminizi bozdum''dediğinde''Lan bir kerede şu ciddiliğine sıçmayaaa!''dedim gülerek oda bana''Ne yapabilirim ciddi olamıyorum ve sende ciddi olamıyorsun''dedi ve koluma hızlı bir şekilde vurunca acıyla inleyip kolumu sıvazladım.Sinirli bir şekilde''Allah2ın dağ keçisi acıdı lan yavaş vursaydın bari''dedim sitemli ses tonumuda araya sıkıştırarak.Oda benim kolmu sıvazlayarak''Hadi lan okadarda acımadı sen bunu düşünceğine şuan son dersteyiz ne yapacaksın''dedi sırıtıp ve geri çekilip sandalyesine yaslandı.Bende düşünür bir hal alıp dirseğimi masaya dayadım ve avucumun içene çenemi yerleştirdim.Hakkatten lan ben ne yapacağım.Söyleyeceğim ama kesin.Takip felan ederim herhalde sonra önüne bir öcü gibi çıkıp 'Seni seviyorum Burak' diyeceğim ne dram abi yaa.Diye düşünürken Allah'ın cezası zil çalmıştı bende hemen kalkıp çantamı topladım.Gamze yanağımı öpüp''İyi şanslar canım''diyip gitti bile off kaldım tek başıma derken Burağ'ın sınıftan çıktığın gördüm ona fark ettirmeden takip ettim.Okulun kapısından çıkmıştık bile hatta şuan rutubet kokan binaların kırık pırık olduğu bir yere geldiğimizde korkmaya başladım.Hemen arkasından''Heyy!!Burak beklee!!''diye bağırdığımda hızlı bir şekilde arkasını döndü.Aramızdaki mesafeyi koşarak kapadım.Bir kaç kere derin nefes alıp onun gözlerinin içine baktım.O piç ise bana umursamaz bir şekilde''Ne var''dedi bende ona''Seninle bir şeyler konuşmak istiyorum.Önemli!!''dedim 'Önemli'nin' üstünü bastırarak yine umursamaz bir şekilde''Sana ayırıcak vaktim yok.''dedi soğuk bir sesle ben onun aksine istekli bir ses tonuyla''Sadece 5 dakikanı ayıramazmısınn yaaa''dedim her harfin üstüne basa basa.O saatini gösterip''5 dakika geçiyor''dedi benim elim ayağım birbirine girerken hızla söze başlamaya çalıştım''B-en-n se-n-n-i seviyorum''dedim bütün cümlenin içinden sadece 'seviyorum' sözcüğü düzgün çıktı.Hay ben böyle işi.Lan nasıl bu kadar kekeleyebiliyorum.Yeni doğan çocuk benden daha iyi konuşur yemin ediyorum.
Burağ'a baktığımda sadece dudağının kenarıyla gülümsüyordu.Söze başladığında pür dikkat onu dinledim''Sende benim dalgama kapılan güzel kızlardansın.Hadi şimdi beni sevmeyi bırak.Git kendine başka erkek bul yavrum''deyip yanağımdan makas aldı ve ellerini beni kovarcasına ileri geri salladı sonra sözlerine devam etti''Hee bu arada nasıl geldiysen öyle dönersin''deyip yürümeye başladım. Amına koduğumun piç kurusu,lan bana nasıl böyle şeyler söyleyebilir sikerim onun belasını.Yanağımda ılık bir ıslaklık farkettiğimde ağzımda bir küfür homurdandım.Hayır!!O piç kurusu yüzünden böyle ağlamıyacağım deyip elimi yanağımdan akan yaşa götürüp sinirli bir şekilde sildim.Sokağın ortasında durup bağırmaya başladım''Herkesmi terk eder lan!!''biraz duraksadıktan sonra''Bıktım!senelerce bekledim ama beklemem bir hiç uğrunaymış''dediğimde etrafıma bakındım bazıları beni kınar gibi aralarına fısıldaşıyor bazıları ise üzgün gözlerle bana bakıyoru.''Evet beni kınıyorsunuz şuan.Bu kız ne yapıyor böyle diyorsunuz.Ben ne yapıyorum biliyormusunuz.Ben...Ben şu siktiğim hayata isyan ediyorum''deyip koşarak eve gittim evi yine güler yüzü ile annem açtı.Benim gözlerimin altını şişik görünce''Sana ne oldu böyle yavrum''deyip tam saçımı okşayacaktıki ben elini tutup saçıma dokunmasına izin vermedim''Anne beni sakın rahatsız edeyim deme.Yemekte yemeyeceğim''deyip hızla odama attım kendimi.Üstümü değiştirdikten sonra bluz ile baya kısa bir short giydim ve yatağıma uzandım.Sesli bir şekilde''Sen benim için artık bir hiçsin.Seni sevmiyorum.Dağ ayısı.Sen benim için artık dağdan şehre kaçmış bir dağ ayısısın.Bu yüzden senden nefret edeceğim''dediğimde ağzımdan o kahrolası hıçkırık çıktı.Hayır onun için ağlamayacaktım derken lanet olası telefonum çalmaya başladı.Telefonumu kapatıcaktım ama ona söyleyeceğim bir kaç şey olduğu için açmak zorunda kaldım.Açtığımda karşı taraf neşeli bir şekilde''Aşkımm!Ne oldu gelişmeleri aktar çabuk!.''dediğinde neşeli ssesine rağmen ben sesimi çok soğuk tuttum ve''Gamze ebenin amı oldu.Yarın yanımdan kalkarmısın artık tek başıma oturmak istiyorum arkamda Ahmet'in yanına geçersin.Lütfen soru sorma yarında Ahmet'in yanına geç dediğimde suratına telefonu kapamıştım ve ardından tamamen.Yastığıma kafamı hızlı bir şekilde gömüp uykuya kendimi teslim edecektimki lanet olası kapı çalındı bende kapıya doğru kükredim''Yeteeeeeeeerrrrrr!!!!Rahat bırakın beni eğer bir daha kapımı tıklatırsanız asarım kendimi.Tıklatmayın şu kapıyı rahat bırakın yaa''dediğimde sesim sonlara doğru neredeyse hiç çıkmamıştı.Biraz zaman geçtikten sonra uyuya kalmıştım.Şuan sadece uyumak güzel başka hiçbirşey güzel değil...
Arkadaşlarr öbürr bölümdee bombelar bombelarr =)Yağızımız öbür bölümdee ortaya çıkıyorrr ve eğer hatam varsa sizden özür dilerim.Oo yanaklarınızdan öpüyorummm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORLU AŞK
Teen FictionOnun hayatı hiç düz gitmemişti.Gittiği yol hep engebeliydi bu yolda düşmekten canı acıyordu ama her düşüşündede kalkmayı öğrendi ve böyle çok daha güçlü oldu zorluklara karşı göğüs gerebilecekti.Ama o kadar acıyordu ki canı her düşüşü kalbinde kabuk...