E vara .E ora 14:45am ,caldura de afara te face sa vrei sa sai intr-un bazin plin cu apa rece.Eu imi pregatesc bagajele pentru ca in curind vor veni noii proprietari iar noi ne mutam in noul nostru apartament din New York. Mama pare destul de fericita iar tata este putin inctuntat doar gindinduse la aglomeratia de pe strazile orasului. Soneria usii se auzise de trei ori iar eu, am coborit sa vad cine este insa, doar o mica adiere de vint mia trecut prin par,ceea ce era chiar sinistru.
Am observat la picioarele mele o cutioara micuta de culoare gri ce avea o aura intunecata si parea putin ciudata.
Uitinduma prin imprejurimi nu era nici o persoana care ar fi putut lasa acel colet ,insa imediat mia atras atentia biletelul ce era atirnat de panglica coletului.Era pentru mine.
"Pentru Tya ",lam deschis cu mare atentie iar spere mirarea mea pe biletelul gri era numaratoarea inversa de la trei pina la unu.3...2...1... ,la citirea acestuia un mic sunet ciudat sa auzit din mica cutioara ,iar eu simtiam cum o mina puternica si rece imi atinse umarul pentru citeva secunde,iar apoi acea senzatie ciudata disparuse.Nu stiu de ce dar instinctul ma forta sa iau acea cutioara ciudata, am luato la mine in camera urcind scarile rapid fara a da mamei vo anumita explicatie.
Asezinduma pe pat am deschis cutioara cu mare atentie, mare mia fost mirarea cind in nauntrul cutiei am gasit un pandantiv de aur cu o piesa de forma unui soare ce avea in centrul sau un diamant albastru de toata splendoarea.
Linga acel pandantiv era un plic de aceeasi culoare ca si cutioara insa avea si mici pete rosii de parca ar fi fost stropit cu singe.Plicul era inchis cu o stampila de ceara rosie care avea inscriptia "DMR" adica "Demon Regal".*******************************
Scuze e mic capitolul acesta insa astept pareri ca sa stiu daca sa continui sau nu.Astept parerile voastre in comentarii...•﹏•
CITEȘTI
Şi îngerii au demonii lor.
Science FictionTya are 17 ani e o adolescenta mai mereu cu capul in nori .Familia ei trebue sa se mute in alt oras ca ea sa isi poata continua studiile ,insa soarta si destinul o pun la incercare .Ea afla ca familia ei nu este chiar familia ei adevarata si primest...