„Jseš panna?" zeptá se „To je snad má soukromá věc ne?" odsekla jsem „Nechci abys to měla poprvé na tvrdo. Takže?” řekl milosrdně „Jsem panna" šeptla jsem „Jsem si myslel” zasmál se „Hele nesměj se mi. Určitě se z tebe ani neudělám protože se mi nelíbíš!” odsekla jsem zase „Nelži" zasmál se „Můžeš mít tolik holek proč chceš mě?" zeptala jsem se „Jseš krásná. Né krásná, ty jseš nádherná! A navíc jedna z mála co mě nechce” odpověděl egoisticky „Ego up?" řekla jsem ironicky „Nemáš zač" usmál se ironicky „Jseš napudrovanej kokot nechci s tebou spát ani nic!” odsekla jsem „Nemáš na výběr” řekl „A teď budeš odpovídat na všechny otázky které ti položím a pravdivě!” dodal „Dobře” řekla jsem protože jsem se ho dost bála „Tak je hodná” zasmál se „Hele já nejsem pes!” naštvala jsem se „Nezlob. A jak se vůbec jmenuješ?” zeptal se už mile „Stefanie Jonas. Ty?” řekla jsem pravdivě „Justin..Justin Bieber!” zasmál se „Mužů ti říkat JayBe?” řekla jsem mile „Ty mi můžeš říkat jak chceš Fany!” řekl „Fany?! To zní pěkně! Můžeš mi začít pokládat ty své otázky” řekla jsem „Dobře.” řekl „Fakt se ti nelíbím? Po pravdě" řekl „Jo moc se mi libiš.." začervenala jsem se „Dobře...promiň ale teď musím položit ty intimnější otázečky..” řekl citlivě „V pohodě.." řekla jsem pohodově „Dělal ti to někdy kluk?” řekl „Ne” řekla jsem „Aha.. Dobře. A sama sis to někdy dělala?” zeptal se dost citlivě „Ehmm..jo” začervenala jsem se „Nemusíš se přede mnou stydět zlatíčko..Líbilo se ti to?” Řekl mile „Jo moc” řekla jsem „Hmm..Takže si nikdy s klukem nic neměla?” zeptal se „Jen cucačky” odpověděla jsem „Tak to tě čeká zajímavá noc!” řekl radostně „Teď bež do koupelny a příprav se na vášnivou noc s Justinem. A můžeš si dát vanu aby sis odpočinula. Nespěchá to budu čekat jak dlouho uznáš za vhodné.” dodal jemně „Nemám tu žádné věci na převlečení.” řekla jsem vyřešeně „Neboj než jsem si tě unesl vše jsem připravil. Dlouho jsem to plánoval. Ale nebudem se teď o tom bavit. Vanu mám hned v ložnici zavedu tě tam. Tam máš to co si oblečeš po vaně.” řekl a vedl mě do ložnice. Když jsme tam byli, ukázal na postel kde byli černé tanga a bílá, jemná a tenká košilka. Pak ukázal na dveře do koupelny. Kývla jsem a šla do koupelny, zavřela dveře a zamkla. Otevřela skříňku co byla vedle zrcadla, které bylo nad umyvadlem. Vzala si z ní žiletky, pěnu na holení, sprchový gel a šampon. Oholila jsem se,osprchovala a umyla si vlasy. Pak jsem si je vysušila a šla zpátky do ložnice za Justinem. Zakrývala jsem si rukama prsa a kolem boků měla ručník. Když jsem tam vešla, Juss tam ležel a čekal na mě jen v boxerkách. Ooo byl tak sexy „Oo jseš nádherná! Otočím se neboj. Můžeš se obléct” řekl dost nadrženě. Schodila jsem ze sebe rychle ručník a oblékla si tanga v tom se ale otočil Justin „PODVÁDÍŠ!” zarřvala jsem na něho, začala se smát a oblékla si košilku Juss si mě k sobě přitáhl a začal mě líbat. Pusa mu sjela na můj krk, pomalu mě na něm líbal a laskal. Pak začal laskat mé prsa „Jsem myslel že je máš menší ale ty jsi fakt dokonalá!" řekl nadrženě, usmála jsem se. Ruku mi dal do tang a začal mi dráždit klitoris. Poté mi tam strčil dva prsty a já zavzdychala, Miluju jeho prsty! Pak je vyndal „Prosím lásko!” zavzdychala jsem „Lásko?!” zarazil se „Promiň nechala jsem se unést.” zasmutněla jsem „Pěkná přezdívka. Lásko ” řekl a dal mi pusu „Tak u čeho jsme skončili? Myslím že u..” řekl a opět mi tam strčil dva prsty a já opět zavzdychala. Potom je zase vyndal a sjel pusou k mé kundičce „Ohh prosím tohle nee fakt ne.." než jsem to dořekla sjel mi jazykem klitoris, zavzdychala jsem „Prosím zlatoooo” vyjekla jsem přes zuby „Baví mě tě provokovat!” zasmál se a sundal mi tanga a košilku. Pak jsem ho chytla a otočila se „Teď provokuju já!” řekla jsem nadrženě. Kousla jsem ho jemně do spodního rtu a sjela k jeho boxerkám „Někdo tu má stojáka” zasmála jsem se „Za to můžeš ty!” začervenal se „Jo ale je ti jasný že tohle do mě nestrčíš!?" řekla jsem přesvědčeně „Cože?!" sekl se „No..však mě roztrhneš! Bojím se” zasmutněla jsem „Lásko ale já to chci! Neboj se připravím na to tebe i tvou kundičku!” řekl nadprsty „Promiň ale né. Já se Bo..” nedořekla jsem protože do mě zas strčil své mršné prsty. Začal mě prstit. A já začala vzdychat, nejspíš si tvořil cestičku pro svůj velkej penis. A v tom si začal zpívat..
🎶I'd like to be. Anythink you want. Hey girl let me talk to you..🎶
Nádherně zpívá! A úžasně to umí s prsty! Ooh je dokonalej! „Jseš připravená!” vyhrkl na mě „Miluju tě" vyšlo ze mě „Já tebe princess!” odpověděl sladce sundal si boxerky a jemně ho do mě strčil. Pomalu. Zavzdychala jsem dost bolestně a po tváři mi stékla jedna slza „Promiň. Mám přestat?” zeptal se citlivě „Ne prosím! Pokračuj!" v ten okamžik do mě začal tvrdě přirážet a já vzdychala jak o život! Potom jsem se udělala a zařvala „Oo Justinee!!” Juss se taky chtěl udělat ale nemohl do mě, tak se mi vystříkal na břicho „Promiň já nemohl” řekl nervózně „Jo chápu nechtěl by si se mnou dítě” naštvala jsem se „Ano nechtěl stačí?!” odsekl „Jdi do piče Biebere!” řekla jsem a šla si umýt to břicho. Ovšem že jsem sotva chodila díky němu! Pak jsem šla zpátky za ním a lehla si na druhou půlku jeho postele. Ale on se ke mě přitulil „Promiň princess." zasmutněl „Nech mě" trhla jsem sebou „Drž hubu prosím!” zasičel přes zuby „Dobře promiň” začala jsem se bát. Nic neříkal. Asi usnul
tak jsem se taky snažila usnout. Po chvíli jsem usla.Ráno..
Vzbudila jsem se. Ale Juss vedle mě nebyl „Justine?!” zařvala jsem do vzduchu „Minutku!” ozval se nějaký mužský hlas který nebyl Justinuv. Po chvilce do pokoje přiběhl Neznámý muž...
Snad se líbí první kapitola prosím vote a komenty. Rady a názory děkuji :).
ČTEŠ
Posedlost (JBFF)
RandomSedmnáctiletá studentka je unesená zpěvákem Justinem Bieberem. Který je posedlý sexem....... Příběh je věnován mé drahé Mipince :* ona ví!