O měsíc a ½ později..
Z pohledu Justina
„Zlato vztávej!" pošeptal jsem do ouška Stef „Dobře" šeptla „Co takhle ranní sexík? Odpočinula sis už dost a ránu máš zahojenou!" zamračila se na mě „Nechtěj ať to dopadne jak minule.." zavyhrožoval jsem jí „Ale já to nechci!" řekla naštvaně „Ale já se tě neptal!" pleskl jsem jí po zadku a kousl jí do něho. Pak jsem jí přikryl dekou a začal jí lízat kundičku. Vzdychala náramně hlasitě. A pak že nechce. To vidím jak nechce!
Z pohledu Stefanie
Byl zase úžasnej a já užívala každý pohyb jeho jazyku. V tom přišel Charlie, Justin si toho nevšiml protože byl pod dekou a já se snažila přestat tolik kričet ale nešlo to. Charlie tam jen tak stál a dole mu taky stál a on měl vykulené oči „Pane Biebere volá vám paní O'Brain" Juss vylezl z deky a vzal telefon. Telefon byl ale omylem na reproduktoru a ozvalo se z něho „Kdy mě zase ojedeš brouku?" Justin vykulil oči a položil to „Děláš si prdel?! Ty zkurvysyne vypatlanej! Já tu trpím a ty tohle?" vyjekla jsem na něho „Já jsem tě unesl nezapomínej na to! Nejsi tu na dovolené! Můžu ojíždět kolik holek budu chtít!" rozbrečela jsem se a odešla z pokoje. Utíkala jsem po schodech ani nevím kam a Charlie utíkal za mnou. Najednou jsme byli v nějaké místnosti kde nikdo nebyl a on mě začal líbat, ruce mi dal na zadek a máčkl „Na tohle jsem čekal kurevsky dlouho!" řekl mi, chytl mě za stehna a držel mě na sobě, ja se ho chytla kolem krku a nohy mu omotala kolem pasu. Sundal mi tanga a vnikl do mě zavzdychala jsem a on mi dal ruku na pusu aby nás nikdo neslyšel. Jemně do mě přirážel a já si to náramně užívala. Najednou jsem před sebou viděla Justina! „Ty kurvo!" zařval na mě. Charlie a já jsme se rychle oblékly. „Máš padáka! Vypadni!" řekl Justin Charliemu a on poslechl „Promiň už to neudělám" zasmutněla jsem „Ne.. Žádné promiň! Čeká tě trest!" řekl „Uděláš mi to zas na tvrdo?" hrnuli se mi do očí slzy „Ne neboj to už bych neudělal!" přesvědčil mě „Zavolám svojí kamarádce a ty si s ní užiješ pěknou noc. Je ve stejném věku tak si budete rozumět!" dodal „A háček?" zeptala jsem se „Háček je v tom že si dám do rohu kameru ale neboj já tam nebudu jen kamera"
Večer..
„Ahoj já jsem Jamie" řekla ten hlas je mi povědomí. Podala mi ruku „Stefanie" podala jsem jí taky ruku „Tak vidím že si budete rozumět. Až začnete zapněte kameru. Zatim ahoj" promluvil k nám Justin a odešel „Už si to někdy dělala s holkou?" zeptala se mě Jamie „Ne ty?" odpověděla jsem „Ne.. Tak měli by jsme asi začít. Zapnu tu kameru" řekla „Dobře" kyvla jsem. Zapla kameru a sedla si ke mě na postel „Nevnímej vůbec tu kameru" šeptla mi ještě do ucha a začala mě líbat, spolupracovala jsem „Mužu ti strčit ruku pod tričko?" zeptala jsem se jí „Můžeš co chceš" řekla mi. Strčila jsem jí ruku pod tričko a začala si hrát s jejími prsy. Líbilo se jí to. Začala mě líbat na krku a já jí dělala to samé „Jseš sexy kundička" řekla mi „Ne to ty!" řekla jsem jí a sundala jí triko, ona mi ho taky sundala. Začaly jsme se vášnivěji líbat. Sundala mi podprsenku a začala laskat mé prsa. Líbilo se mi to. Zavzdychala jsem do jejího ouška a sundala Jamie podprsenku. Položila jí na postel a klekla si nad ní. Začala jsem se s ní líbat, jednu ruku jsem měla v jejích vlasech a druhou jí sundávala tanga. Když byli dole, začala jsem jí dráždit klitoris. Vzdychala. Potom nabídla polohu 69 tak jsme se nějak domluvili a najednou jsme si to navzájem dělali jazyky. Kňučela u toho a byla strašně sexy. V tom přišel Justin, obě jsme se na něho koukly „V pohodě stačí mi tenhle material můžete skončit" řekl „Ale nám se to líbí" řekli jsme zároveň „Oou okey Jamie u nás přespí a já se k vám přidám!" nabídl a my kývla. Vypnul kameru a přišel k nám „Můžu si dát první Jamie, Stef?" zeptal se „Jo" kývla jsem. Začali se líbat a on jí ho tam strčil, pak začal přirážet ale ja ho zastavila „Co je Stef?" zeptal se nechápavě „Ty s ní nejspíš po prvé!" řekla jsem mu „Nejmenuješ se nahodou Jamie O'Brain?" zeptala jsem se Jamie „Ano proč?" řekla tak už vím odkuď znám ten hlas! Naštvala jsem se, oblékla se a odešla z pokoje. Sedla si na schody a brečela. O chvilku později za mnou přišel Juss „Já vím.. Jsem strašnej.." sedl si vedle mě „Unesl jsem tě protože jsem chtěl někoho s kým budu píchat. Byla jsi nádherná a já tě chtěl zneužívat od rána do večera. Jak se ti stala ta věc ve sprše. Byl jsem v koncích a potřeboval jsem sex, tak jsem začal spát s Jamie ale ty jsi lepší než ona a teď když už spolu můžeme spát, počítej s tím že tě budu zase zneužívat. Protože se mi to prostě líbí! A když mě nebudeš poslouchat budu tě bít.." dodal „Dobře" řekla jsem „Jamie už vypadla takže jdem na to!" řekl a šel do ložnice. Já ho následovala. Z ložnice zavolal služebnou a když přišla tak se jí na něco zeptal a ona kývla hlavou a pak zas odešla „Nebudeme mít trojku že né?!" zasmál se a zavrtěl hlavou na nesouhlas „Proč se směješ? Mám se bát?" Začal se smát ještě víc a já znervózněla. Ukázal na skříň kde jsem měla ty svoje věci které mi koupil a já se ho zeptala „Mám si obléct něco speciálního?" zeptala jsem se „Otevři jí!" Začal se dívat vážně. Otevřela jsem jí tedy a koukla se dolů byla tam krabice která vypadala dost staře a bylo na ní napsané Pro mou Jeniffer „Justine kdo je Jeniffer?" začala jsem se bát „Moje minulá zajatkyně..Neboj nezabil jsem jí jen utekla" řekl klidně „Proč utekla vždyť jsi fajn" začal se smát...
Tak a je tu další kapitola! Další bude trochu trvat protože musím dělat věci do školy a kamarádi, kluk a všechno dohromady.. Jsem moc zaneprázněná. Snad vás tento příběh zaujal a hlavně Mipinku :) Když tak Vote, komentáře, rady blabla.. znáte to :D
ČTEŠ
Posedlost (JBFF)
RandomSedmnáctiletá studentka je unesená zpěvákem Justinem Bieberem. Který je posedlý sexem....... Příběh je věnován mé drahé Mipince :* ona ví!