001. Interview: "Tys byl vyloučen ze školy?"Niall: "Hej, na dva dny."Interview: "Proč?"Niall: "No, hodně mluvím."002. Interview: "Který měsíc máš nejradši?"Louis: "Prosinec, promiňte jestli jsem urazil ostatní měsíce003. Louis: "Ano nebo ne?"Niall: "Ano!"Louis: "Proč?"Niall: "A proč ne?"004. Zayn: "Pokud bych mohl mít supersílu, tak bych pravděpodobně zůstal mladým, a to navždy."Harry: "Petr Pan!"005. Niall: "Toto jsou mé oblíbené bílé tenisky, nosím je skoro všude!"Louis: "To je hezké, Irský chlapečku."006. Niall: "Jsem matematický génius!"Louis: "Kolik je dohromady 675 knih + 345 knih?"Niall: "Knihovna! ptej se mě na těžší otázky, Louisi!"007. Niall:"Liame! Drž hubu, ja se snažím dělat rozhovor!"008.Tak doufám, že jste se zasmáli :D a teď jeden fakt o Danielle (Liamově holce)"Jsem jen obyčejná fanynka, která jen měla štěstí.".. no velké štěstí, ale přeju jim to :)Tahle část je z tohoto 009. Harry: "Zayn je náš bad boy!"Zayn: "A to už proč?"Liam: "Jsi jediný z nás, který má fousy!"Zayn: "Oh! Zapomněl jsem se oholit!"010. Zayn: "Když jsem byl malý, měl jsem dvě kočky, které se jmenovali Lolo a Lily."Harry: "Velmi originální!"Niall: "Harry, tvůj křeček se jmenoval Křeček ..."011. Interwiev: "Takže, pět kluků v jednom domě, kdo myje nádobí?"Niall: "Myčka."012. Interview: "Kdybyste měli slona, kam byste ho schovali?"Harry: "Do pokoje."Zayn: "Do tunelu."Louis: "Proč vlastně schováváme slona?"013. Interview: "Měli jste už ve svém domě nějakou velkou párty?"Harry: "Ano, pekli jsme koláče."Louis: "A hráli jsme scrabble."014. Zayn: "Existují tři druhy fanoušků - fanoušci, kteří ječí, fanoušci, kteří se s vámi chtějí povídat a fanoušci, kteří nemluví vůbec."015. Interview: "Kdo z vás je nejlepší tanečník?"Niall: "Myslím, že každý zná odpověď ..."Všichni: "ZAYN!"Zayn: "Ale no tak, proč se furt ptáte tyto otázky?"016. Interview: "S kým ze slavných hvězd byste si vyšli na rande?"Harry: "Myslím ... myslím ... myslím ..."Louis: "On mysli!"017. Liam: "7 banánů by pro vás mohlo být smrtelných, protože by obsahovaly až příliš draslíku."Zayn: "A ty máš zase jednu z tvých chytrých odpovědí ..."018. Harry: "Louis je jíst horší než moje máma, furt má líbá a chytá mi moje kadeře!"Louis: "Vsadím se, že každá tvá fanynka by chtěla být na mém místě."019. Niall: "Mám rád holky s hnědýma očima."Liam: "Já mám rád dívky s modrýma očima."Harry: "A já mám rád holky, které mají dvě oči."020. Harry: "Co bys dělal, kdybych tě pronásledoval s obrovskou lžící?"Liam: "Vyžehlit ti vlasy."021. Harry: "Louis mě furt rozesmívá. Vždy mě náhodně chytí za zadek."022. Niall: "Jednou se mi zdálo, že všechno jídlo na Zemi zmizelo! Probudil jsem se s pláčem!"023. Harry: "Video k One Thing vlastně představuje One Direction, jak ze sebe dělají idioty po celém Londýně."024. Zayn: "Procházeli jsme se po parku, a já jsem řekl - 'Podívejte, mrtvý pták!' A Harry se podíval na oblohu a řekl - 'Kde? "025. Zayn: "Jednou jsem snědl Niall jeho poslední chipsy, a on se mi za trest pokusil sníst ruce!"026. Liam: "Harry si kulmu vlasy."Niall: "Ne, jsou rovné."Louis: "Ne, to je paruka."Harry: "Jsem plešatý!"027. Niall: "Věk je jen číslo. No a co, pokud by bylo moje dívka ode mne o několik let mladší?"Louis: "Ano, ale bylo by divné, kdyby měla čtyři roky."028. Interview: "Chtěli byste spolupracovat s Bobem?"Niall: "Myslíte Boba Stavitele?!"029. Interview: "Máte nějaké předsevzetí?"Louis: "Ano. Jíst zdravě je hlavní prioritou pro nás všechny!"Niall: "Ne, já nesouhlasím!"030. Zayn: "Nevolejte dívka flirtujícím, pokud se jen snaží být milá a nevolejte dívka posedlou, když je zamilovaná."031. Interview: "Harry nemůže mluvit, tak nám na něj řekněte nějaké drby!"Zayn: "Harry smrdí."Louis: "Je to preoperovaná žena."032. Interview: "Jak dlouho trvá Harrymu, dokud si udělá účes?"Niall: "Asi 2,6 sekundy."033. Interview: "Kdo je z vás nejhlasitější?"Liam: "nejhlasitější? Například tento tady, jmenuje se Louis Tomlinson."034. Liam: "Když jsou kluci opilý, snažím se je bezpečně dopravit domů a postarat se o nich, protože já nepiju."035. Zayn: "Jsem ten najžiarlivejší kluk na světě. Když jsem se svým děvčetem, vždy ji před všemi políbím, aby ostatní kluci věděli, že je jen moje."036. Zayn: "Největší strach mám z vody, protože nevím plavat."Louis: "A když ji piješ, nebojíš se?"037. Harry: "Po tom, jak jsme měli havárii jsme byli všichni ve velkém šoku. V autě nastalo úplně ticho, které však prolomil Niall tím, že se začal šíleně smát."038. Zayn: "Svůj první polibek jsem dostal když jsem měl 17."Niall: "A kolik let máš teď?"Zayn: "Sedmnáct."Niall: "Kámo, tvůj život stál fakt za hovno!"039. Niall: "Harry je z nás všech nejmladší, ale všichni si myslí že já jsem nejmladší."Louis: "To je proto, že ty jsi strašně roztomilý a Harry je víc perverzní."040. Liam: "Jednou jsme šli na farmu a nabídli nám, jestli si nechceme zajezdit na koni. Byly tam však pouze 4 koně, tak Harry jezdil na krávě."041. Harry: "Caroline je strašně sexy."Niall: "Odkdy jsou vrásky sexy?"042. Louis: "Před deseti lety by o nás lidé ani neměli tušení. Kde bychom teď byli bez Twitteru?"Harry: "Ano, za celou naši kariéru vděčíme hlavně elektrice."043. Liam: "Jednou se nějaké děvče pokusilo strčit Harrymu do kapsy její mobil."Louis: "To jsem už zkoušel sto krát a nezabralo to. Nezavolal."044. Harry: "Mám čtyři bradavky. Myslím, že jsem měl dvojče, ale ono se rozhodlo odejít a jeho bradavky mi nechalo jako malý bonus."045. Harry: "Ahh, mám sůl v oku!"Louis: "Divné."046. Interview: "Jedna věc, bez které byste nemohli žít?"Zayn: "Kuře."Harry: "Můj mobil."Niall: "Spánek."Liam: "Můj lak na vlasy."Louis: "Moje máma."