1. Viața mea

23 2 2
                                    


Bună! Eu sunt Amanda, o fată de 17 ani, cu vise, idei, opinii...  M-am născut în România, dar după moartea mamei, tatăl meu a decis să ne mutăm în America (când aveam 10 ani). Despre viața mea nu sunt multe de zis .. Când ne-am mutat, tatăl meu m-a trimis la o școală privată .. 

Acum, a decis să se recăsătorească... Un lucru nu prea convenabil pentru mine.. Nu că i-ar păsa cuiva.. Dar pe bune, se căsătorește cu o femeie mai malefică decât Cruella. Această "Cruella" are o urmașă, care din păcate merge la același liceu .. Și spre mirarea mea, mi-e așa bună prietenă, încât nu ratează nicio ocazie să mă facă de râs... Mda .. v-ați dat seama de ce soră am...

       În fine.. la același liceu merge și Alex.. Un băiat de vârsta mea, cu niște ochi căprui, superbi, cu părul castaniu.. ce mai? Băiatul perfect! Dar, cred că nici măcar nu știe că trăiesc.. Și, colac peste pupăză, "soră mea" a aflat că îl plac ... A spus tuturor elevilor din școală.. De atunci, viața mea s-a schimbat radical .. Alex, de fiecare dată când mă vede, mă privește lung, apoi își aruncă privirea în altă parte...

       Dar nu putem uita de bff-ul meu, care îmi este și mi-a fost ca o soră! Ne știm de când aveam 5 ani.. Când mi-a murit mama, ea însăși era ca mama mea.. Când a aflat că mă mut in America, și-a convins părinții să se mute cu mine..

Drumuri la răscruce Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum