פרק 1

32 2 2
                                    

אני נשבעת, אני נשבעת שאני הולכת להרוס אותם אחד אחד, אפילו את אלה שלא ממש עשו משהו אלא רק עמדו שם הסתכלו וידעו מה יהיה הסוף, אני הולכת להרוג אותם, לא, יותר טוב, אני הולכת להשאיר אותם לראות איך החיים שלהם מתפרקים לאט לאט, בדיוק כמו שהם עשו לי.

היי, נעים להכיר, קוראים לי אלכס, ואם זה לא שם מספיק גרוע לבת אז שימו לב לזה, זה קיצור של אלכסנדרה, ההורים שלי לא הסתפקו בסתם אלכס, או אפילו אלכסה, הם היו חייבים ללכת על משהו גדול, בעצם כמו כל דבר אחר בחיים שלהם, הם בחרו להצליח בגדול, לקחת את כל ההנאות הגדולות של החיים בגדול, וכן, גם להתרסק בגדול,בענק, כל כך ענק עד כדי כך שאבא שלי עכשיו מטרים מתחת לאדמה ואמא שלי בעקבות כך הפכה לאכוהוליסטית, המקום האחרון, והיחיד, שראיתי אותה בו בתקופה האחרונה הוא על הספה בבית כשמסביבה זרוקים בכל מני תנוחות בקבוקים למיניהם, לרוב ריקים.

הכי גרוע בכל המצב הזה הוא שאר העולם, זה נראה כאילו כולם שכחו, בכל זאת חלפו שנתיים, אך בכל פעם שאני עוברת ליד שכנה ברחוב מסתכלים עליי במבטי רחמים, לפעמים ממלמלים שלום לפעמים לא, אבל תמיד נשארים עם אותם מבטים, הכי גרוע זה אלו שמניחים לי יד על הכתף ואומרים "אני כל כך מצטערת, את יודעת שאת יכולה לפנות אליי תמיד, רק תגידי, כל דבר כן?" מחייכים חיוך עצוב ואפילו לא מחכים לשמוע מה יש לי להגיד להם
עברו פאקינג שנתיים, אנשים תתקדמו! אל תעשו את עצמיכם מרחמים, אתם אפילו לא הכרתם אותי לפני זה.

אחרי שאבא שלי מת, טוב, יותר נכון נרצח, הוילה שלנו שבצפון העיר עוקלה ונאלצנו לעבור אני, אמא שלי וניאו כלב הגולדן שלי לדירה קטנטנה בבניין דו קומתי בדרום העיר שלרוב בסיבתו שוכנים הומלסים.

לפני זה גרנו בוילה ענקית בצפון העיר עם בריכה ענקית בחצר ומשרתים בכל פינה, רק הייתי פוצה את פי וכבר כרכרו סביבי מנסים לרצות אותי, אבא שלי היה..., טוב את האמת, אף אחד לא באמת ידע מה הוא עשה, הדבר היחיד שאני יודעת הוא שזה היה משהו שקשוב בבטחון המדינה, הוא היה האדם היחיד שבאמת ראה אותי בתור אלכס ולא בתור הילדה הכי עשירה בבצפר, זאת שתמיד מוקפת בבנים, מסיבות, כסף, הוא היחיד שידע מתי אני באמת עצובה, מתי אני זקוקה לחיבוק, לאוזן קשבת, זה שנתן לי את העצות הכי טובות בכל תחום החל מהחלטות כמו איזה מגמות להרחיב וכלה באיזו שמלה כדאי לבחור לנשף סיום הלימודים, שדרך אגב זה האירוע האחרון שהיה בו, חודש לאחר מכן באוגוסט הוא נרצח, ולמרות שאפשר להגיד שהייתי עדה לכך המשטרה לא מצליחה לפתור את התיק, לא קראה לי מעולם לחקירה ולא נענתה לפניות של אמי, אולי משום שאחד מן החוקרים הוא גם אחד מאלה שהיו בחדר העבודה של אבי כאשר תפסו אותי והוציאו אותי משם בכוח, ולאחר מכן ראיתי אותו רק בהלוויה שלו עצמו?
לא יודעת, אבל משהו כאן בהחלט מסריח, ואני מתכוונת לגלות מה, ולנקום את מותו של אבי עד האדם האחרון שהיה בחדר.

הקטע הטוב בכל הסיפור הוא שהמטורפים הללו לא טרחו לבדוק את המצלמות בכניסה ועכשיו יש לי את הפנים של כולם על דף, מודפסים במגירה שבארון שלי, מקופלים בתוך זוג גרביים שמעולם לא לבשתי.

איפה אמא שלי הייתה בכל הזמן הזה?
טוב האמת היא שאמא שלי מעולם לא עבדה, את אבא שלי היא פגשה בכנס פתיחת איזו גלריה חדשה שהתקיימה בצרפת, היא בדיוק עברה לגור בדירה חדשה שההורים שלה מימנו, ומכיוון שתמיד הייתה מעריצה מושבעת של אומנות החליטה לבדוק את הגלריה החדשה בשביל הדירה החדשה שלה, אבא שלי בדיוק נגרר לשם בעקבות חבר אוהד אומנות ואז קרה הסיפור הקיצ׳י המוכר, החבר התחיל עם אמא שלי הם יצאו כמה פעמים ומהר מאוד הבינו שזה לא יעבוד, ואז לפתע פתאום אבא שלי שם עין על אמא שלי ובלה בלה בלה בלי להכנס יותר מידי לפרטים (בעעע) אני יצאתי לאוויר העולם ו18 שנים לאחר מכן הכל התחרבן.

טוב אז זה הפרק הראשון שלי, אני ממש מקווה שתהבו, אני יודעת שיכול להיות שהוא קצת משעמם אבל זה רקע חשוב על אלכס, כבר בפרק הבא הסיפור יסתבך יותר ממה שהוא כבר מתוסבך וכמובן איך שלא, יהיה סיפור אהבה סוער במיוחד תצפו להפתעות, בינתיים אני ממש אשמח אם תגיבו.
Love you

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 05, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

השקרWhere stories live. Discover now