Evadarea de la romana

52 3 5
                                    

    De la un moment dat,la romana am avut o suplinitoare,deoarece doamna noastra a avut un accident si nu a putut venii deoarece o durea foarte tare un picior .

           Noi pana sa vina doamna aceasta noua speram sa fie tanara si draguta ,dar ghinionul nostru este ca am nimerit cu o antichitate.in ziua aia trebuia sa aducem niste lecture , iar culmea este ca am uitat caietul acasa.Doamna aceasta  spunea ca primim 2 ,si in acel moment m-am panicat si toti colegi au planuit sa spuna doamnei  ca sunt absent ,deoarece doamna aceea nu ma stia .A venit si randul meu si in acel moment a venit momentul in care am obsrvat ca am colegi foarte buni.Eu eram cam tensionat, deoarece ma gandeam ca va veni si a doua ora si voi risca foarte mult daca mai raman,deoarece ma poate ridica sa ma intrebe ceva  si sa ma puna sa imi spun numele ,si atunci toti aveam de suferit pentru ca am mintit.Am hotarat ca la a doua  ora sa plec .Aceasta decizie am luat-o in pauza si trebuia sa ma intorc repede in clasa sa imi iau lucrurile si sa vad cum plec,dar in acel moment s-a sunat de intrare si atunci am fost tare speriat ,dar un prieten de al meu cu care stateam in banca ,mi-a strans lucrurile si eu am bagat geca si am avut noroc ca cateva fete au acopert iesirea si am putut sa plec foarte usor.Am avut noroc ca era ora 5 si mai plecau copiii de la a5-a si m-am bagat si eu in multime si de aceea badigardul nu m-a intrebat nimic deoarece el nu stia de la ce calasa sunt.Ideea e ca daca pleca la patru nu reuseam sa ies deoarece badigardul sigur imi cerea o scutire iar eu nu aveam de unde sa fac rost.

          Dupa ce am ajuns acasa si s-a terminat ora la ceilalti,mi-au spus colegii ca i-au spus ca sunt bolna si altele ,dar ea a observant ca am fost la primele ore,dar numai la orele ei nu am fost,iar atunci a dedus ca eu sunt"BOLNAV DE CHIULANGEALA".Ideea este ca atunci ne era frica de ea,dar am observant pe parcurs ca ea nu e asa de rea .In unele ore noi am inceput  sa punem muzica si sa dansam ,iar ea nu ne auzea .Am avut noroc ca trebuia sa ma asculte ca pe ceilalti copii,a ma puna sa analizez ceva si sa ies la table,dar a trebuit sa analizez doar o propozitie din care eu nu am spus mai nimic si insfarsit am luat noua.

         Asa s-a intamplat sa avem o asa profesoara.........

              TO BE CONTINUED...



Scoala NebunaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum