All That Mathers

135 3 0
                                    

Güneş ışıklarının gözüme girmesiyle ve annemin cırtlak sesini öttürmesiyle sabah olduğunu anladım tamam sorun yok.Şey ben kendimi tanıtmadım ben Alison Braun evet şu meşhur Justin Bieber'ın menejerliğini yapan Scooter Braun'un kızı ve bugün maalesef ki Arizona'dan Los Angeles'a gitmeye zorunlu olan kız Alison Braun birden kendimi ben neden Los Angeles'a gidiyorum diye sordum ama aklıma şu piç Justin'in yüzünden 7 aydır babamı göremediğim ve bu yüzden tur bitene kadar onlarla olacağım aklıma geldi.Aslında babamla skype'tan konuşuyorduk şimdi ne gerek var Los Angeles'a gitmeye daha sonra kendi kendime konuştuğum aklıma ve uçağımın kalkmasına 45 dk kaldığı aklıma geldi kendime söylenerek hazırlanmaya başladım.

Aşağı indiğimde annem kahvaltı hazırlamış,yüzündeki buruklukla bana doğru bakıyordu ah,hadi ama anne sadece 2 ay görüşümeyeceğiz fazla uzun bir süre yani benim için ben hiç annemden o kadar uzun süre ayrı kalmamıştım bende anneme aynı surat ifadesiyle bakmaya başlamıstım ki uçağımın kalkmasına 30 dk olduğunu ögrenene kadar aceleyle evden çıktım yoksa yetişmezdim zaten...

Havaalanına gittiğimde direk uçağa doğru koşuşturmaya başladım ve yetişebildim alkış yok mu bana.Uçağa yerleştikten sonra kulaklıklarımı takıp müzik dinlemeye başladım ben Justin dinlemezdim müziği bana göre değil zaten müzik dediğin Arctic Monkeys'in yaptığı gibi,The Rolling Stones'un,Sleeping With Sirens'ın yaptığı gibi olur keşke babamda bu gruplardan birinin menejeri olsaydı bu Bieber bozuntusunun neden menejerliğini yapıyorsa ?! Daha sonra aklıma Ariana ve Cody'nind orda olabileceği geldi hey yanlış anlamayın onlarında müziklerini pek sevmiyorum ama Ariana ve Codyle yakın arkadaşız Bieber bozuntusunun tam aksine onları severim ama nedense Justinle birbirimize ısınamadık herneyse bu arada Los Angeles'a geldiğimizi fark ettim hemen uçaktan inip havaalanının içine doğru yürümeye başladım içeri girdiğimde babamı gördüm ve koşarak boynuna atladım ve sarılmayı bıkaktan sonra herkesin bize baktığını fark ettim arkamı döndüğümde Bieber bozuntusunun da bana baktığını gördüm onu görmeyeli uzun zaman olmuştu ve gerçekten büyümüş gidip onada sarıldıktan sonra benim gözlerimin içine bakmıstı garip bir ifadeyle bakıyordu herneyse ona gülümseyip babamın yanına gittim

"Seni çok özledim" diyip yine boynuna sarıldım sonuçta 7 ay olmuştu

"Bende seni meleğim annen nasıl herşey yolunda değil mi" dedikten sonra Justin'inde bizimle yürüdüğünü fark ettim ama o tabiki telefonuyla uğraşıyordu sonra arabaya bindik zaten "Evet herşey yolunda annem de iyi fakat Dylanla ayrıldık arkadaş kalmayı tercih ettik" "Sonunda Alison o çocuk sana göre değildi" sıkıntıyla nefes verdikten sonra "ama seviyordum baba gayette yakışıklıydı" o arada Justin'in kıkırdadığını duydum ve ona dönüp "Saygın yok mu?" gibisinden bakış attım oda bana omuzunu silkti TANRIM! Ben bu çocuğu anlayamıyorum "Herneyse baba Ariana ya da Cody buralarda mı çok özledim onları?" "Evet Cody burda oda seni çok özlediğinden bahsediyordu" " Peki ya Ariana o nerelerde" "Üzgünüm tatlım Ariana tatilde erkek arkadaşıyla tatile çıktılar ama senin geleceğini duyduğunda tatili erken bitirmeye çalışıcağını söyledi" "Tanrım ! Ariana'yı seviyorum" Babam kısa bir kahkaha attıktan sonra Justin'e dönerek "Aslında Justinle takılabilirsiniz" diye şakıdı hadi ama baba ,ben söze atılacakken Justin hemen "Ben onla takılmam Scoot Selenayla planlarımız var" Ah tanrım hala o sürtükle mi çıkıyorsun Justin,Selenaya bir antiliğim yok ama o kızdan hoşlanmıyorum çok yapmacık " Ben bu çocukla asla takılmam bu çocuk bildiğin "benmükemmelimbirsürtükleçıkıyorumamabellietmiyorum" havalarında diye fısıldadım babama doğru babamda bana dik bir bakış attıktan sonra Justin bana ters ters baktı sanırım duydu ops ,arabanın durduğunu anlayınca eve geldiğimizi fark ettim ev sonunda hemen odama geçip eşyalarımı yerleştirdikten sonra telefonumu ve yanıma biraz para aldım.Tam aşağı inecekken biri kolumdan tuttu tahmin edin kim...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 21, 2013 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

All That MathersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin